2017-01-22

TMI - avagy túl sok információ book tag part 2.


Halló mindenkinek!

Hozom is a TMI vagyis a túl sok információ book tag második felvonását. Az elsőt pedig ITT olvashatjátok.

26. Miért kezdtél el blogolni?
Nem tudom, talán jó mókának gondoltam az elején. Most pedig állandóan azon kattogok, hogy mit és, hogy kéne csinálni, hogy jobb és jobb legyen.

27. Félelmetes könyv?

Dirk Kurbjuweit: Félelem – felhatalmazás gyilkosságra. Számomra nincs is félelmetesebb, mint egy zaklató és/vagy kukkoló szomszéd.

28. A legutóbbi könyv, ami megsiratott?


29. A legutóbbi könyv, amit 5 csillagra értékeltél?


30. Kedvenc könyvcímed?
Hát őőőő…szerintem ilyen nincs.

31. A legutóbbi könyv, amit olvastál?

Barczikay Lilla: Anyám teremtményei. Hamarosan értékelés is lesz róla.

32. Mit olvasol éppen?

JojoMoyes: Mielőtt megismertelek, Timár Krisztina: A látszat mesterei. Mikor melyik könyvhöz van kedvem, viszont a Mielőtt megismertetekkel haladnom kéne, mert az a Mini – könyvklubhoz kell.

33. A legutóbbi filmadaptáció, amit láttál?

Legendás állatok és megfigyelésük. Valami hihetetlen volt, még úgy is élveztem, hogy nem olvastam a könyvet.

34, Egy szereplő, akivel mindig is beszélni akartál?
Arya Stark, Daenerys Targaryen, Celeste Watkins, Theodore Finch, Bodnár Anna, Maxim, Winie Langton.

35. Egy író, akivel mindig is beszélni akartál?

George R. R. Martin, jó lenne tudni, hogy milyen beteg dolgok bújnak meg még az öreg fejében.

36. Kedvenc olvasós nasi?
Nem nasizok olvasás közben, mert félő, hogy a bénaságom miatt összekoszolnám/leönteném a könyvet.

37. Egy könyves világ, amiben szívesen élnél?
Hmmm….hmmm…szerintem én jól el vagyok ebben a világban, amiben élek. Bőven elég nekem az a kis betekintés a különböző világokba, amit a könyvek adnak.

38. Egy könyves világ, amiben NEM szívesen élnél?
Egyik disztópiában sem élnék, mint például Pippa Kenn, aki képes a sápadtak ellen felvenni a harcot, vagy Katniss Everdeen, aki túlélt 2 viadalt. Én nem vagyok ennyire kemény, úgyhogy én 2 másodperc alatt meghalnék az ilyen helyeken.

39. A legutóbbi alkalom, amikor megszagoltál egy könyvet?
Tegnap este, mikor a kezembe vettem A látszat mestereit. Van egy olyan fura szokásom, hogy, mikor a kezembe veszek egy könyvet, akkor mindig megszagolom. Az lényegtelen, hogy már előtte ez megtörtént, kíváncsi vagyok rá.

40. Furcsa veszekedések a könyvekben?
Sok ilyennel találkoztam az Anyám teremtményei olvasása közben. Viszont ezek nem zavartak, hanem kissé viccesek voltak.

41. Kedvenc romantikus könyv?


42. Írsz?
Nem.

43. Kedvenc varázstárgy?
Először Gandalf botja jutott eszembe, de aztán rájöttem, hogy biztos van egy két fantáziadúsabb olvasóm, és hát ez elég kétértelmű. Így inkább passzolom a kérdést.

44. Quidditch posztod?
Nem merültem el a játék rejtelmeiben, így sajnos nem tudok ilyet mondani.

45. Egy zene, amiről egy könyv jut eszedbe?
Skillet: Back from the dead című száma hallgatása közben, mindig Pippa Kenn és a sápadtak jutnak eszembe.


46. Kedvenc könyves közösségi oldal?

Moly.hu, @NagyDorka néven megtalálható vagyok.

47. Használod?
Igen.

48. Kedvenc Fandom?
Nem igazán tudom, hogy az micsoda, így nincs ilyenem.

49. Hány könyved van?
Olyan 150 körül van, de ez csak a papír, e-köny pedig majdnem 2x ennyi.

50. Kit hívsz meg?(random választás a látogatott blogok listájából)
@Neelah a Nirinat, @Anitiger a Hagyjatok! Olvasok!, @VNoémi az Egyszer volt blogok bloggerináira esett a választásom. Remélem ki is töltik és nem riadnak vissza a hosszúságtól.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése