2018-08-31

Magical ReadAThon: RAVASZ (N.E.W.T.s) kihívás összegzése


Sziasztok!
Augusztusban nem csak a Magyaros Augusztus Projekt futott, hanem a RAVASZ kihívás is. A feladat lényege az volt, hogy minimum 2 RAVASZT kell teljesíteni úgy, hogy az egyiknek kiváló minősítésűnek kell lennie. Összegezve ez azt jelenti, hogy minimum 4 könyvet kell elolvasni a sikeresen vizsgához. Ha valaki kíváncsi a tárgyakra, egyéb infóra >ITT< elolvashatja bővebben.
Eredetileg volt egy nagyon tutin összerakott TBR-listám, amit>ITT< meg is nézhettek. Sajnos nem igazán sikerült azon könyveket elolvasom, amiket terveztem, de azért bízom benne, hogy sikeresen tudtam teljesíteni a vizsgát.
Lássuk is!
TRANSFIGURATION – Átváltoztatástan:
A: Egy szürke borítós könyv
Rene Denfeld: Az elvarázsoltak
Augusztusban sikeresen elolvastam, és nagyon nagyon tetszett. Azt nem mondom, hogy imádtam, mert a nyomasztó hangulata eléggé magával ragadott. Viszont érdekes volt olvasni a halálsorról és a vele járó lelki megpróbáltatásokról.

E: Olvass egy könyvet olyan írótól, akitől még eddig nem olvastál
Sara Gruen: Vizet az elefántnak
A Mini-Könyvklub miatt olvastam el a könyvet, de ide is tökéletesen beleillik, hiszen még nem olvastam az írótól. Egyébként egy hatalmas csalódás volt a könyv, amiről >ITT< írtam bővebben.

O: Olvass el egy könyvet, ami egy királyságban játszódik/tartalmaz királyi családot
Jennifer A. Nielsen: The False Prince – A hamis herceg
Nem volt betervezve ennek a könyvnek az olvasása, csak egy kihívás miatt vettem kézbe. Azt kell mondanom, hogy kellemes meglepetés volt a könyv. Kicsit kiszámítható, viszont így is élveztem a hatalmi játszmát, ami végigkísérte a történetet.

DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS – Sötét Varázslatok Kivédése:
A: Olvass el egy sorozatzáró kötetet
Soman Chainani: Jótett helyébe
Eredetileg Gabriella Eld könyvét szerettem volna olvasni, de helyette a Jótett helyében került elolvasásra. Imádtam a könyvet, az egész sorozatot is imádom, és remélem, hogy a kiegészítő kötetet is hamarosan a kezemben tarthatom.
Nos, boldogan konstatáltam, hogy SIKERESEN zártam a vizsgát, hiszen az Átváltoztatástant Kiválóra, a Sötét varázslatok kivédését pedig Elfogadhatóra teljesítettem.
Remélem, hogy a jövőben is lesz hasonló kihívás, mert itt eléggé széles volt a választék, és az idő intervallum is nagy volt, mert egy egész hónap volt adva a kihívás teljesítésére.
A képek a moly.hu oldalról, és a Pinterest oldalamról származnak. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése