2018-12-23

Karácsony örömei Book Tag


Sziasztok!
Itt van a Karácsony a nyakunkon, és hiába kerestem olyan magyar karácsonyi kérdéssort, ami tetszett volna. Ezért inkább egy olyat hozok, amit angolul találtam, de lefordítottam. Nem volt nagy kunszt, ezért is vágtam bele, nehogy azt higgyétek, hogy ennyire penge vagyok englishből. A forrást >ITT< találjátok, és kiabáljatok rám nyugodtan, ha valamit félrefordítottam.
Vágjunk is bele!

De előbb megnevezem azon bloggereket, akiket kihívok a tag kitöltésére:
🎄 AniTiger;
🎄 Barby;
🎄 Hikari;
🎄 Réta.
Hajrá csajok, várom válaszaitok!

1) Várakozás
Melyik könyv megjelenését várod a legjobban?

Elég sok nagyszerű könyv jelenik meg a karácsonyi időszakban, de amit a legjobban várok az már meg is jelent. Ez pedig Naomi Novik: Ezüstfonás könyve. A Rengeteg (értékelésem) című könyvét imádtam, ezért is vártam annyira ennek a könyvnek a megjelenését.

2) Karácsonyi énekek
Melyik az a könyv vagy író, amiről/akiről csak ódákat tudsz zengeni?

Akiben eddig nem csalódtam egyszer sem akárhány könyvét elolvastam az Colleen Hoover, a szívfacsaró történetek koronázatlan királynője. Mindig sikerül a szívembe hatolnia a regényeivel, amik szépen bemásznak a tudatomba, és ott is maradnak, mint örök kedvencek.

3) Mézeskalácsház
Melyik az a könyv vagy sorozat, aminek csodálatos a világfelépítése?

Gabriella Eld Ikercsavar Krónikák (értékelések) sorozat ugrik be az összes olyan alkalommal, mikor világfelépítés kerül szóba. Zseniális, amit Gabi alkotott abban a sorozatban, mondom ezt úgy, hogy még a harmadik részét nem olvastam. Viszont bízom az írónőben, hogy remek lezárást kapott az egyik kedvenc sorozatom.

4) Karácsonyi ének
Melyik a kedvenc klasszikus könyved, vagy amit szeretnél elolvasni?

Nem sok klasszikus könyvet olvasok/olvastam, ami megvolt, annak a java része is kötelező olvasmány volt. Ennek ellenére meg tudom nevezni a kedvencem, ami nem más, mint *dobpergés* Lewis Carroll: Alice Csodaországban (annyira gyönyörű ez a borító). Imádom az összes megjelent verzióját, legyen az a teljes vagy gyerekverzió. Elég elvont, mégis zseniális olvasmány ahhoz, hogy imádjam.

5) Karácsonyi cukorkák
Melyik könyvnek örülnél a legjobban, ha megkapnád ajándékba?

Ez egy nagyon egyszerű kérdés. Nem is húzom hát a válaszadást. Ez a könyv pedig Colleen Hoover: Too Late – Túl késő könyve (ez a borító viszont annyira nem gyere be)… of course, a második kérdésre adott válaszom mindent megmagyaráz.

6) Gyertyák az ablakban
Melyik az a könyv, ami igazán szívmelengető?

Ha olyan könyvre gondolok, amitől mindig mosoly jelenik meg az arcomon, és melegség tölti el a szívem, akkor Ernest Cline: Ready Player One könyve ugrik be. El sem hiszem, hogy egy kockákról szóló könyv ennyire zseniális tud lenni, ezért is melengeti annyira a szívem.

7) Karácsonyfa és dekorációk
Melyik a kedvenc könyvborító(i)d?
Nemrég szedtem össze a 7 kedvenc borítóm a Facebook oldalamon, mert felkért Alynne Webb írónő erre a kihívásra. Aki nem követ Facebookon, Nektek megmutatok mi volt ez a 7 borító. Ők voltak azok (egy lemaradt, de képzeljétek oda a Naomi Novik: Rengeteg könyvét is):




8) Karácsonyi örömök
Melyik a kedvenc karácsonyi emléked?

Nos, az összes közül ez a legnehezebb. Sosem voltam az a nagy karácsony-rajongó, mindig a kötelező szó jut eszembe róla. Viszont gyerekkoromból annak nagyon örültem, hogy Karácsonykor együtt volt a család és ennyi. Ezért is próbálom a saját családom karácsonyát szebbé tenni (ezért is nem voltam ebben a hónapban olyan aktív, mert rájuk koncentráltam).

Köszönöm szépen a figyelmet.
A képek a moly.hu oldalról és a Pinterest táblámról származnak

1 megjegyzés: