2018-11-12

Havi ajánló – Szimpatikus karakterek


Sziasztok!
A havi ajánló rovattal, ahogy a neve is mutatja, havonta fogok jelentkezni. Ez egy GoodReads-es csoport alapján működik, ahol Trina vagy Kayla mindig megadja a hónap témáját. Itt nincs limit, így előreláthatólag maximum 7 darabot fogok összeszedni a témához illő dolgokból. A legfontosabbat pedig el is felejtettem. Ezt is Réta blogján találtam, akárcsak a Top5Wednesdayt.
A novemberi topikban a szimpatikus, kedvelt karakterek kerülnek a középpontba. Pontosabban azok a karakterek, akikkel valami oknál fogva tudok is azonosulni. Vágjunk is bele!

Sokat gondolkoztam rajta, hogy bekerüljön e listára a druszám, mert az első rész alapján nagyon hasonlítunk, viszont ott a második része a Léggömböknek. Úgyhogy arra jutottam, hogy csupán az első részben szereplő Dorkát említem meg. Azért került fel a listára, mert olvasás közben teljesen azt éreztem, hogy ez a könyv rólam szól, és folyamatosan azon gondolkoztam, hogy ismerjük e személyesen egymást az írónővel. Bővebben ezt kifejtettem a Léggömbök értékelésénél, amit >ITT< elolvashattok.

Poppy Litchfield
Tillie Cole: Ezer csók
(Atya ég, még mindig összefacsarodik a szívem, mikor ez a könyv eszembe jut.)
Poppy egy igazi menthetetlen romantikus lélek, aki imádja az életét, és minden pillanatát boldogsággal próbálja megtölteni. Sajnos én nem vagyok egy ilyen személyiség, viszont nagyon tetszik Poppy életigenlése, amiért irigylem is, viszont a szimpátiám nagyobb felé, mint az irigységem. Az Ezer csókról >ITT< bővebben olvashattok.

Emily egy különc, vagány, 13 éves lány, mégis iszonyatosan szimpatikus. Amiért szimpatikussá vált, az az önfejűsége, hogy nem foglalkozik mások véleményével, de ha a szituáció megkívánja, akkor tudja használni az okos buksiját. Én is szerettem volna ilyen tini lenni, mert akkor sokkal könnyebb lett volna az életem.

Theo a lelki társam lenne, ha létezne, vagyis nem csak az, hanem a mindenem, mert egy álompasi. Imádom az elvontságát, a különcségét, a gondolkodásmódját, a depresszióját, a legjobban pedig a saját kis univerzumát. Azt hiszem elő is jött belőlem a fangörl, szóval ugorjunk is tovább. Ha valakit érdekel még a történet >ITT< bővebben írtam róla.

Herczeg Napsugár (Napsi)
Leiner Laura: Bábel
Ne nevessetek ki, de 26 éves létemre is nagyon kedvelem Napsit. Igazi pörgős, folyamatosan-úton-lévő csaj, aki mellett egy percet sem unatkozik az ember. Mivel képes vagyok magamba fordulni, pont egy ilyen barátnőre lenne szükségem, aki jön, tarol mindent mint egy hurrikán, és jó kedve lesz tőle mindenkinek. >ITT< bővebben is olvashattok Napsiról és a többiekről a Bábelből.
Számotokra kik azok a karakterek, akikkel jól kijönnétek?
A képek a Pinterest oldalamról és a moly.hu oldalról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése