2018-11-14

Top5Wednesday – 2019 előtt elolvasom

Sziasztok!
Ha szerda, akkor érkezik a szerdai top 5 rovat. A mai téma azok a könyvek, amiket 2019 előtt mindenképp szeretnénk elolvasni.
Ez számomra egy elég nehéz válogatás lesz, mert leginkább a hangulatomhoz szoktam olvasni, nem pedig lista szerint. Első körben szeretném a megkezdett könyveim befejezni, majd meglátom utánuk, hogy mihez is lesz kedvem. De nem rettenek vissza ezen feladattól sem, úgyhogy lássuk azt a bizonyos medvét!
A Top5Szerdára egyébként Rétánál bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is. Egyre több magyar résztvevője is van ennek a Top5Szerda rovatnak, amit a Molyon egy zónában megtaláltok. ITT megnézhetitek, hogy miket szedtek össze a mieink.
Ezer éve tologatom a könyv olvasását pedig Vivien Holloway egy nagyszerű személyiség és remek írónő. A  Winie Langton történeteit imádom, ezért is mertem megvenni majdnem az összes megjelent könyvét (a Moira és az új Winie nincs még a polcomon). Az igazi oka viszont, hogy év végééig elolvasom az az, hogy a decemberi Mini-Könyvklub szabadon választott könyvei között ott van.

Nemrég fejeztem be Schwab kisasszony Egy sötétebb mágia könyvét és meg kell mondanom, hogy engem annyira nem vett le a lábamról, mint ahogy gondoltam. Viszont az Egy kegyetlen dalhoz (szintén) nagy reményeket fűzök, és nagyon bízom benne, hogy le fog nyűgözni. Ha ez sem jön be, akkor végleg lemondok Schwab könyveiről.

Sok figyeltem olvasta az english verziót, és imádták. Csak pozitív értékeléseket olvastam a könyvről, úgyhogy mikor a Könyvmolyképző bejelentette, hogy érkezik magyarul gyorsan elő is rendeltem (Sötét örvény edition). A Grisaverzum számomra teljesen ismeretlen, nem is szándékozom elolvasni, de pár kedves moly megnyugtatott, hogy fogom érteni a Grisa trilógia olvasása nélkül is.

Soha nem olvastam még Rázós könyvet, viszont a King borítója nem semmi! Ez épp elég indok arra, hogy el akarjam olvasni még ebben az évben. Mit gondoltok hölgyeim, jól teszem?

A végére pedig a kedvenc írónőm könyveit tartogattam. Akárhányszor elmegyek a könyvespolc előtt mindig megsimogatom őket, belekukkantok mindkettőbe, majd vissza is kerülnek. Még nem vagyok benne biztos, hogy melyikre essen a választásom, ezt totálisan a hangulatom (vagy egy ecc-pecc) fogja eldönteni.
Nektek mik a terveitek még az idei évre?
A képek a moly.hu oldalamról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése