2018-11-07

Top5Wednesday – Vaskos könyvek a várólistámon


Sziasztok!
Ha szerda, akkor érkezik a szerdai top 5 rovat. Ebben a hónapban ismét lesz TomeTopple Readathon, amit minden évben megrendezi Sam. Ez a Readathon a vaskos kötetekről (+500 oldalas könyvekről) szól, emiatt lett a heti téma is a vastag könyveké, amik a várólistámon csücsülnek.

Átnéztem a Molyra felvitt könyveim, azokat szerencsére sorba lehet állítani oldalszám szerint, úgyhogy könnyű dolgom volt most, hiszen csak az 5 legtöbb oldalszámmal rendelkezőt sorolom fel, amiket szeretnék is elolvasni.
A Top5Szerdára egyébként Rétánál bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is. Egyre több magyar résztvevője is van ennek a Top5Szerda rovatnak, amit a Molyon egy zónában megtaláltok. ITT megnézhetitek, hogy miket szedtek össze a mieink.

Teljesen rá vagyok pörögve erre a könyvre, és már nagyon nagyon olvasnám, de több tényező miatt sem kezdtem még el. Először is az oldalszám. Nagyon megijeszt, de bízom benne, hogy lesz annyira jó, hogy észre sem fogom venni, hogy több, mint 800 oldalas. A második ok pedig, hogy drága Annámnál van a kötetem, mert volt olyan rendes, hogy vállalta, hogy dedikáltatja az íróval a könyvet, mikor Magyarországon volt. Na jó, ezzel az okkal csak menőzni akartam, hogy dedikált példányom van, viszont az is igaz, hogy még Annánál van. De majd egyszer visszakerül hozzám, és akkor majd tényleg neki is ugrom.

Valamikor 2016-ban vettem a Líra hőségakciójában, azóta a polcomon várja sorsát. Viszont nem véletlenül vásároltam meg. Érdekesnek tűnt a fülszövege alapján (igen, ezt anno elolvastam, és nagyon megtetszett), a sok pozitív visszajelzések és a magas molyos százalék alapján is nagyszerű vételnek ígérkezett.

Iszonyatosan csiggatja a fantáziám ez a könyv, mert sok negatív véleményt kapott szegény. Már korábban is rájöttem, hogy rosszul vagyok összerakva, és a magas százalékos könyvek általában nem tetszenek, amiknek viszont a béka feneke alatt van a molyos százaléka, azokat imádom (lásd EBBEN a bejegyzésben). Szóval ezért is érdekel ez a könyv.

Egy brutális könyv, amire mostanság nem vagyok lelkileg felkészülve, azért is tologatom az olvasását. Viszont olyankor, mikor jön a karácsonyi szirup, a mindenki és minden happy, olyankor előjön a várszomjas énem, úgyhogy véleményem szerint karácsony körül elő is fogom venni.

King bácsi mindig bő lére ereszti a mondanivalóját, úgyhogy szinte bármelyik könyve kerülhetett volna az utolsó helyre. Ja és persze azért, mert ez is szeretném elolvasni.

Ennyi volt a móka mára, jövő héten azon könyvekről készül lista, amikre 2019 előtt szándékozom elolvasni.
Köszi a figyelmet.
A képek a moly.hu oldalról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése