2016-12-26

2016 - end of the year book tag


Sziasztok!
Ismét egy book tag-et hoztunk Nektek, ami tavaly a molyon nagy buli volt. Idén is indult, viszont mi most itt a blogon osszuk meg Veletek!

1.Best book you’ve read so far in 2016. / Legjobb könyv, amit 2016-ban olvastál: 
2. Best sequel you've read so in 2016. / Legjobb folytatás, amit 2016-ban olvastál:
Janina: Anthony Ryan – A várúr.
Dorka: Jessica Park: Flat – out Celeste – Celeste bolondulásig. Már többször említettem, hogy ebben a könyvben, nem csak Celeste, hanem Matty élete is a helyére kerül.
3. Biggest disappointment. / Legnagyobb csalódás:
Janina: B. N. Toler – Lélekvesztők.
Dorka: A. J. Rich: Aki a tenyeredből eszik vagy a Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei. Mind a kettőnek nagyon lelkesen indultam neki, de sajnos egyik sem fogott meg annyira, amennyire reméltem.
4. Biggest surprise. / Legnagyobb meglepetés:
Janina: E. L. Doctorow – A vak zongorista.
Dorka: Julia Lewis Thomson: Többek által. Mostanában nagyon sok magyar írótól, írónőtől olvasok, de ez mégis kiemelkedett az összes idén olvasott könyveim közül.
5. Favourite new author. (Debutor new to you) / Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új): 
Janina: Jojo Moyes.
Dorka: mintha ezt már írtam volna, hogy számomra elég sok mindenki új, mert csak másfél éve vagyok ismét moly. Szóval nálam az év írója: de nagyon nehéz egyet választani Jennifer Niven Julia Lewis Thomson, Colleen Hoover, Amy Ewing, John Cure
6. Newest favourite character. / Legújabb kedvenc karakter: 
Janina: Vaelin Al Sorna.
Dorka: Emily az Emily the Strange könyvek főszereplője. Nagyon vagány kiscsaj, aki imádja a különös dolgokat.
7. Book that made youcry. / Egy könyv, amin sírtál: 
Janina: Priscille Sibley – Csillagpor.
Dorka: én elég bőgős típus vagyok, főleg mióta gyerekeim vannak. Szóval nekem elég nehéz most csupán egy könyvet kiemelni, de megpróbálom. Legyen, mondjuk a Colleen Hoover: Szívcsapás sorozat, ja, ez kapásból három könyv. Na, mindegy, marad így.
8. Book that made you happy. / Egy könyv, ami boldoggá tett: 
9. Favourite bookt o film adaptation you saw this year. / Kedvenc filmadaptáció, amit idén láttál:
Janina: A dán lány.
Dorka: mivel nem nagyon szoktunk a mesén, vagyis rajzfilmen kívül nagyon mit nézni, így ez nehéz kérdés nálam. Talán kettő adaptációt láttam, az egyik az Ötödik hullám, ami szörnyű lett. A másik a Fantasztikus állatok és megfigyelésük, amit imádtam, viszont a könyvet nem olvastam, szóval nincs viszonyítási alapom. Vagyis a lényeg: ilyen idén nincs.
10. Most beautiful book you've bought so far this year (orreceived) / A legszebb könyv, amit idén vásároltál (vagy kaptál): 
11. What books do you need to read by the end of the year? / Mely könyveket szeretnéd elolvasni az év végéig? 

Janina: Anthony Ryan – A tűzkirálynő.
Dorka: Dirk Kurbjuweit: Félelem – felhatalmazás gyilkosságra

12. New release you haven't ready et, but want to. / Új megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél: 
13. Most anticipated release for the second half of the year. / Legjobban várt új megjelenés az év második felére:

Kihívott blogger most nincs, viszont, akinek megtetszett nyugodtan viheti forrásmegjelöléssel!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése