2016-12-23

2in1 - Karácsonyi projekthét és 12 napos blogger kihívás


Itt a karácsony, szóval ez elég jó indok arra, hogy leírjam, mi hogyan is készülünk rá, így ez lesz az utolsó bejegyzés a Karácsonyi projekthéten belük tőlem, és persze ezzel kilövöm a 12 napos blogger kihívás utolsó napját is.
12. nap: 1 nap az életedből: itt ismét lehetnek képek, vagy akár csak szimplán elmesélheted.

Mai nap:
Mi mással telhetett volna karácsony előtti nap, mint takarítással? Vagyis majdnem az egész napot. Ugyanis lassan egy hete csak pakolok, szortírozok, ajándékot csomagolok és takarítok. Elég nagy a házunk így időben kell elkezdeni, mert aztán eluralkodik a káosz. De inkább kezdjük ez elején a napnak.

8:30: kelés, elég sokáig aludtak a fiúk, hurrá!
?: nem tudom hány óra volt, de jött a postakocsi, így gyorsan kipattantam az ágyból ma nem akaródzott kikelnem az ágyból, de így kénytelen voltam , gyorsan felöltöztem, és szaladtam átvennii a csomagot. A fiúk kaptak könyveket, meg játékot, amire előfizettünk nekik, mondván, hogy sokat tanulnak belőle és mennyire jó. Megörültek neki, éljen – éljen, majd spuri vissza a tv elé.
12:00 felé: neki is láttam a napi teendőknek, ebédre csak gyorsan hurkán dobtam be a sütőbe, de minek? Senki nem evett belőle. No, mindegy!
12:30 körül: most már tényleg neki álltok a takarításnak, mert nem akarok mindent holnapra hagyni. Ó, de hopp, jött a Szabolcs, hogy alvásidő. Oké, odabújtam mellé, megvártam, míg elalszik. Csörög a telefonom, barátnőm hív, üljünk be valahova. Oké.
16:00: újra otthon. Igen, még mindig nem csináltam semmit, na majd most! És igen, fenékbe rúgtam magam és neki is láttam! Hurrá, ügyes Dorka!
19:00: befejeztem, végre! Minden csilli – villi, holnapra apróságok maradtak. Jöhet a jól megérdemelt pihi és a család.
21:00: fektetés. A fiúkat lefektette Férjem, így én gyorsan legépeltem ez a kis szösszenetet a mai napról.

Remélem élveztétek, mert nekem kicsit fárasztó volt, de túlélhető! Ti, hogy készültök a karácsonyra?

A Karácsonyi Projekthétben részt vevő blogok:
29: Anya olvas


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése