2019-07-01

Viszlát június... Helló Július! | 2019


Sziasztok!
Ahogy ígértem, ismét összeszedtem magam ahhoz, hogy az állandó rovatok is beinduljanak a blogon. Ezért ismét jelentkezem a hónapösszegző bejegyzéssel, melyben összeszedem mindazon blogos, személyes dolgokat, amik fontos momentumai voltak az adott hónapnak.

Júniusi összegzés:
A júniust rengeteg élménnyel zártuk. A hónapot 2 nap pecázással nyitottuk: az egyik egy verseny volt, melyen a fiúk indultak, a másik pedig egy családi. Majd jött egy kis túra, íjászverseny, levendulafesztivál, végül pedig a Nagyobb névnapja.
A horgászversenyen a Kisebb lett a legfiatalabb versenyző, mellyel egy horgászós serleget és egy oklevelet kapott. De nem csak ezt a díjat zsebelte be, mert ő lett a 3. helyezett a gyerekindulók között, így nyert egy spiccbotot is. Viszont azok a gyerekek is részesültek jutalomban, akik nem értek el helysezést, ezért a Nagyobb is kapott a részvételért egy zacskónyi etetőanyagot, aminek nagyon örült.

Másnap szintén horgászni voltunk, ekkor már a nagyobb családdal: anyós, sógor, sógornő, Férj keresztszülei, szóval voltunk egy páran. Megleptük az Atkári Nagy Tavat, ahol mindenkinek volt kisebb-nagyobb fogása, úgyhogy úgy gondolom, hogy pozitív élménnyel tértek haza a családtagok. Mi mindenképp, mert a gyerekek is jó nagy halakat akasztottak, illetve Férj is. Nekem nincs kiváltva a horgászengedélyem, ezért csak kísérőként voltam jelen. A helyszínen van lehetőség bográcsozni, nyársalni, mert sok helyen van kialakítva sütőhely. Mi is kihasználtuk ezt, reggelire jó kis rántotta készült, ebédre pedig pörkölt, teli hassal pedig még jobban ment a peca. A kisebbek aludtak is egy jót, meg persze én is. A nap végén pedig hullafáradtan, ropogósra sülve hagytuk el a tavat.
A pünkösdi hétvége is hasonlóan aktívan telt. A Decathlon Magyarország 7. alkalommal rendezte meg a Mátra túrát, amin idén is részt vettünk a családdal. Gyöngyösről kisvasúttal mentünk fel Mátrafüredre, mert tudtuk, hogy rengetegen lesznek az eseményen, és esélytelen lenne parkolót találni. Igazunk is lett, mert körülbelül 4500 ember vett részt a különböző túrákon. Több távon lehetett indulni, mi a gyerekekkel a Kölyök túrát választottuk, ami 7 km volt. Kényelmesen lesétáltuk 2 óra alatt, nem rohanunk sehova, mert ezt a napot erre szenteltük. A célban a szervezők megvendégelték a résztvevőket egy kis étellel, itallal és még egy (vagy akár több) hivatalos kép is készült, egy Megcsináltam háttérnél. Miután elhagytuk a rendezvényt, még játszottak a fiúk egy kicsit Füreden a játszótéren, majd visszamentünk Gyöngyösre kisvasúttal, végül pedig egy Meki is belefért a programba. Összességen egy tökéletes napot tudhatunk a hátunk mögött.



Dorka_olvas (@dorka_olvas) által megosztott bejegyzés,
Végül pedig voltunk íjászversenyen is Jászdózsán. A gyermekeim életükben először fogtak igazi íjat és nyilat a kezükbe és rögtön egy versenyen mutathatták meg tudásukat. 20 állomás volt, melyen végig kellett menni a versenyzőknek: volt az egyszerű, nagy célponttól kezdve, a bonyolultabb mozgó akadályokig minden, ami szem-szájnak ingere. A fiúk nagyon élvezték, a Nagyobb már kijelentette, hogy neki kell egy saját felszerelés, mert annyira megtetszett neki ez a sport (is). Majd nagy örömömre átmentünk Zagyvaszántóra egy kis levendulaszedésre. Mindig is nagy álmom volt egy ilyenen részt venni, de hát ez ugye nem egy fiús program, ezért a fiúk nem preferálták. De megtört a jég, végre mégis eljutottunk egyre és még a fiúk is élvezték!


A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Dorka_olvas (@dorka_olvas) által megosztott bejegyzés,
Ennyi lett volna a család júniusa, elég mozgalmas, de minek otthon ülni, mikor ennyi remek program van a környéken.
Úgy érzem, hogy összekapartam magam annyira, hogy több időt szenteljek a blogra. Bár nem lett sok júniusi bejegyzés, viszont sok dolgot megosztottam magamról azokban, amik kikerültek. Értékelés most nem született, lassan azokkal is visszatérek, de most jobban esett minden mást kiadni magamból. Ezért születtek meg az alábbi bejegyzések:
Illetve ajánlottam egy jó kis olvasós maratont is, mert mindig szerettem az ilyeneken részt venni, és úgy érzem, az olvasási válságon is túl vagyok, hogy ezekbe is újra belekezdjek. Ennek a maratonnak ugyan már vége, nem írtam róla ugyan külön összegzést, mert pocsékul sikerült, de jó volt ismét egy kihívásra készülni. Ezeken kívül pedig találhattok a júniusi bejegyzések között egy különlegeset is, melyben más Molyok számolnak be a könyvheti élményeikről. Ezeket itt megtekintetitek:


Beszerzések, ajándékok, recenziók:
Júniusban 7 darab könyvvel lettem gazgadabb. Ebből 2 ajándék volt, a többit vásároltam, ha már úgysem voltam a Könyvhéten.
Hamarosan érkezem egy TBR-listával is, amiben összeszedem azokat a könyveket, amiket szeretnék júliusban elolvasni.
Nektek hogy telt a június?
A képek a moly.hu, és Pinterest oldalamról származnak, illetve saját készítésűek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése