2019-07-24

Top5Wednesday – Csodás csalódások


Sziasztok!
A Top5Wednesday egy szerdánként jelentkező rovat, amiben csupán 5 könyvet ajánlok majd egy adott téma alapján. Ez egy Goodreads-es csoport alapján működik, viszont most éppen nyári szüneten van a rovat írója, így a korábban meg nem írt témákat fogom elővenni, vagy pedig azokat, amiket a tagok ajánlottak.

A mai témát a GoodReads-es csoportból halásztam össze, mégpedig a javasolt témák közül. Most azokat a könyveket veszem górcső alá, amiknek szerelmes vagyok a borítójába, de a belbecs sajnos nem nyerte el a tetszésem.

Azt hiszem már többször írtam, hogy mennyire imádom ezt a borítót, de nem igazán jött be a sztori. Nekem nagyon lassú. Nem sok könyv van, amin bealszom, de ezen sikerült, márpedig ez nem a legjobb. Ennek ellenére a karakterek árnyaltak voltak, a cselekmény fordulatokkal teli. Mégis mikor visszagondolok erre a könyvre, az unalmas szó jut eszembe.

Nem volt egy maradandó élmény a könyv, de azt tudom, hogy nagyon felhúztam magam rajta. Főleg a végével voltak gondok.

Imádom Mafi Ne érints sorozatát és én voltam a világon a legboldogabb, mikor megláttam, hogy újabb könyve érkezik magyarul. Sajnos nagyot kellett benne csalódnom, mert egy akkora katyvaszt kaptam, hogy csak na!

Még mindig úgy gondolom, hogy csodálatos a kötet borítója, viszont a cselekmény kissé kuszára sikerült. Sok a név, a helyszín, a cselekmény. Egyszerre rengeteg dolgot kell megjegyeznie az Olvasónak, és ha valamire nem figyel, az a későbbiekben gondot okozhat. Ez egyébként nem lenne gond, de ennél a könyvnél valahogy nem lett olyan jól kidolgozva. Kár érte.

A regény eleje nagyon tetszett, mindenkinek a környezetemben áradoztam róla, hogy milyen klassz az a nyíltság, amivel az írónő ír a meddőségi problémáról és arról, miként működik lombik-program. Aztán jött egy éles váltás: a történet ezt a szálat teljesen elhanyagolta, és helyette egy tiltott kapcsolatot helyezett az előtérbe. Nekem ez már annyira nem jött be. A főszereplő csaj is nagyot változott, és ez nem a meddőség miatt, hanem egy másik pasi számlájára írható. Sajnálom, hogy ennyire elment egy másik irányba, pedig imádtam volna, hogy csak a pár és a küzdelmük maradt volna előtérben.

Legközelebb ismét egy ennyire pozitív listával készülök, ugyanis összeírom 2019 eddig legszörnyűbb olvasmányait. Már tudom előre, hogy nem leszek túl népszerű a választott regényekkel, úgyhogy mindenki készüljön fel lelkiekben.
A képek a moly.hu oldalról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése