2019-06-16

Őszinte vallomás

Sziasztok!
Bizonyára észrevettétek, hogy eléggé ellaposodott a blog: a rovatok elmaradtak, értékelés ki tudja, mikor volt utoljára. Ennek nagyon egyszerű oka volt: beleuntam.
Örültem, hogy nem kell időre bejegyzést írnom, azt olvastam, amit akartam, nem pedig a kötelező recenziós példányokat. Stresszes lettem, hogy teljesítenem kell, pedig ez csak egy hobbiból íródott blog, pedig sokan olvastátok, pedig…. Mindig volt valami pedig, de végül elengedtem a teljesítési kényszert.
Nem csak a blogtól határolódtam el egyébként, hanem az olvasástól és úgy en bloc az egész virtuális világtól. Beköszöntött a jó idő, élveztem, hogy a családdal lehettem, jöttünk-mentünk. Élveztem a valóságot, nem hiányzott a magam köré felépített netes dolgok. Aki akart úgy is megtalált és írt, hogy hahó, mi újság?.
Most viszont ismét érzem, hogy hiányzik a pötyögés, hogy valakivel (még ha csak magammal is) megbeszéljem az olvasmányaimról kialakult véleményem. Úgyhogy csapjunk a lecsóba (ha már szezonja van) mert kezdetét veszi a megújulás!
Ez a megújulás egy kis Ismerjetek meg cikksorozattal fog indulni. Mikor 2016 novemberében megnyitott a blog, akkor elkészült a 12 napos blogger kihívás. Ezt szeretném ismét megcsinálni, hiszen azóta sok idő eltelt, ami sok változást hozott magával.
A 12 napos blogger kihívásban pedig ezekre a kérdésekre fogok válaszolni:
1. nap: Miért írsz blogot? + 5 tény rólad.
2. nap: Top 3 legviccesebb/legcikibb sztorid.
3. nap: 3 olyan étel vagy ital receptje, amit jelenleg imádsz.
4. nap: Ossz meg 4 random képet a napodról: avagy csinálj egész nap képeket arról, mit csinálsz, mit olvasol, mit eszel, stb. majd nap végén posztold némi képleírással!
5. nap: Kedvenceid az elmúlt egy hónapban: pl. kedvenc film, kedvenc kaja, kedvenc könyv, kedvenc dal, stb.
6. nap: Dolgok, amik halálra idegesítenek.
7. nap: A jelenlegi 3 kedvenc dalod.
8. nap: Részletek a bakancslistádról.
9. nap: Mutasd meg hogyan csinálsz valamit: leírható mondjuk egy edzéstervet nagy vonalakban, vagy írhatót a hobbitok űzésének folyamatáról is.
10. nap: 10 randomság: vagyis véletlenszerűen írni 10 dolgot, lehet bármi.
11. nap: Valamilyen voltál, de már nem vagy az:vagyis, hogyan sikerült megváltoznod, vagy ha még nem sikerült, mit teszel, hogy sikerüljön?
12. nap: 1 nap az életedből: itt ismét lehetnek képek, vagy akár csak szimplán elmesélheted.

Bízom benne, hogy újra felfedezitek a blogot és velem tartotok az újrakezdésben!

A képek a Pinterest táblámról származnak.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése