2019-05-01

Viszlát, április… Helló Május! | 2019


Sziasztok!
Itt van a május, nemsokára itt van a nyár, de addig élvezzük ki a csodás tavaszi napokat, mielőtt megfőnénk. Most viszont tekintünk vissza az áprilisra, mert sok dolog történt az előző hónapban.

Áprilisi összegzés:
Áprilisban volt húsvét, tavaszi szünet és 5 éves lett a Kisebb fiam.
Tavaszi szünetben én voltam itthon a lurkókkal, jöttünk-mentünk, elintézgettük azokat a dolgokat, amiket egyéb esetben nem tudnánk, mert ezer fontosabb dolog van. Ilyen például a nyugalomba bevásárlás. Igen, ez egy kisebb fajta öröm volt számomra, hogy most nem abból állt a bevásárlás, hogy: haladjunk már!, mindjárt kezdődik ez vagy az a program!, nincs most időnk mindent megnézni!, vagy ehhez hasonló mondatok hangzottak volna el.
Voltunk horgászni is Férj munkatársaival, ami egy egész napos program volt és végre teljesen ki tudtunk kapcsolni. Volt sok fogás, Férj 3 nagy halat is sikeresen kifogott, a gyerekek pedig sok kisebb halat fogtak.
Voltunk még biciklizni is a családdal. Van a város határában egy kút, piknikezőhellyel és egy geoládával. Mikor elindultunk úgy voltunk vele, hogy jutunk ameddig jutunk, mert 14 km-es az út oda-vissza. A Kisebb is jól vette a kiképzést a pici biciklijén, és én is túléltem a városi bicómmal, pedig nem volt mindig könnyű tekerni a földúton.
Kisebb fiam szülinapja is meg volt tartva, Jurassic Parkos tortát kapott, mert azt szeretett volna és valami isteni finom volt. Volt a család is felköszönteni a szülinapost, jó sok ajándék gyűlt össze ezen alkalomból.
Na de nem a születésnap volt a hónap fénypontja! Jobban várták a húsvétot, hiszen akkor lehet locsolkodni. A fiúk körbe is locsolták az egész családot, nagyon elegánsan ingben voltak. Mire hazajöttek cukormérgezést kaptak, de ez nem igazán számított, mert rögtön ki kellett bontani a maradék Kinder tojásokat. Persze akkor már nem a csoki érdekelte őket, hanem a játék. Ezt persze nem bántam, mert így nekem is jutott a csokikból.
Végül a hónap végén volt a 26. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál, melyen első alkalommal vettem részt. Szóval elmondhatom, hogy ezt a szüzességem is elvesztettem. Hamarosan erről is hozok egy rövid beszámolót, de a lényeg, hogy ezentúl ha bárki is azt mondja, hogy ma már nem olvasnak az emberek, megmutatom a Fesztiválon készült embertömegről a képeket. Iszonyatosan sokan voltak, és nagyszerű érzés volt olyan emberek között lenni, akik ugyancsak imádják a könyveket.


Április hónap ismét nem a blogolás hónapja volt, de legalább már kemény 7 bejegyzés megszületett. Ebből 1 könyvértékelés, méghozzá egy olyan könyvé, amibe szerelmes lettem és mindenkinek nagyon ajánlom.
Értékelések:

Egyéb bejegyezésekből 6 készült el. Ebből 1, a Mini-Könyvklub ismertetője, mert újra indulok az új fordulóban és csak bízom benne, hogy jobban teljesítek, mint az utóbbi 2-ben. 2 bejegyzés a Könyvfesztivál körül forgott, 1 pedig a Föld napja alkalmából készült el. Végül pedig a jól megszokott Mesesarok, azaz meseajánlós rovatot, illetve a Fánypont-Mélypontot is sikeresen megírtam.
Havi egyéb bejegyzések:

Beszerzések, ajándékok, recenziók:
Áprilisban hála a Könyvfesztiválnak rengeteg könyvet sikerült beszereznem. A Fesztiválos könyveken kívül érkezett hozzám recenziós könyvek, cseréltem is pár mollyal, és volt egy ajándék is. Mindennel együtt összesen 14 könyvvel lettem gazdagabb.
Gabriella Eld: Talpig feketében (könyvfesztiválos)
Vivien Holloway: Moira (könyvfesztivál)

Mint látjátok most nem kerül a végére a májusi TBR-listám. Ennek több oka is van. Egy ideje gondolkozom, hogy valami újítás kéne a blogra, mert kicsit beleuntam a dolgokba. Ezért azt találtam ki, hogy különveszem a hónapzáró bejegyzést és a TBR-listát. Úgyhogy innentől kezdve ezt két külön bejegyzésben fogjátok megtalálni. Illetve aki figyelemmel követi a blogot, az észrevette, hogy több rovat is új fejlécképet kapott. Amint lesz időm és kreativitásom, még néhány rovat szintén új külsőt fog kapni. A hab a tortán pedig, hogy közben a blogsablonokat is nézegetem, sőt, költözésen is gondolkodom, de ez még el fog tartani egy ideig. Egyelőre ezek a terveim a bloggal kapcsolatban. Ha van kedvetek osszátok meg velem, mi az amit fontosnak tartotok egy blogban, mi az ami miatt visszatértek. Köszönöm a válaszaitokat, sokat segítetek vele, és…
…köszönöm a figyelmet!
A képek a moly.hu, és Pinterest oldalamról származnak, illetve saját készítésűek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése