2017-11-16

A Teaszünet Díj - The Tea Break Award


Nemrég újabb díjjal gazdagodott a blog, köszönet érte Barbinak a Kritika meg a Barbika bloggerinájának. Igazából nem tudom mikre jók ezek a díjak, de a kicsi szívemnek iszonyatosan jól esik, hogy rám gondolt(ál). Vágjunk is bele!

A szabályokról
1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.
+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

Az idézetem:
"Egy olvasó ezernyi életet megél, mielőtt meghal. Az az ember, aki nem olvas, csak egyet." /George R. R. Martin/
Egyszerű az indoka annak, hogy ezt választottam: imádok olvasni és Martin papa ezt az értést tökéletesen leírta ebben az idézetben.

Barbi kérései:
Mennyi ideig tart egy-egy bejegyzésed elkészítése?
Sooook. Komolyra fordítva a szót, tényleg rengeteg idő, vagyis nekem az a 1,5-2 óra soknak számít. Ez az idő mind a családommal töltött időből, vagy a háztartás rendbehozatalából megy el. Ezért szoktam este írnia bejegyzéseket, mert másnap ha van egy kis időm, akkor azt csak gyorsan leellenőrzöm és közzé teszem.

Volt már olyan bejegyzésed, aminek a közzétételét húztad-halasztottad? Miért?
Igen, volt már rá példa, elég rendszeresen. Az értékelésekkel vagyok sokszor problémába, mert vannak olyan könyvek, amik vagy nagyon tetszettek, akkor azon vagyok, hogy olyan bejegyzés szülssen, hogy Nektek is kedvetek legyen elolvasni. Ha pedig olyan könyvet olvastam, ami nagyon nem tetszett, azért nehéz összeszedni a gondolataim, mert nem lehúzni szeretném az adott könyvet, hanem elmondani értelmesen, hogy nekem miért nem tetszett. Mert lehet, hogy valakinek pont azzok a részek lesznek a kedvencei, amiket én nem szerettem.

Szoktál zenét hallgatni írás közben (vagy olvasásnál)? Ha igen, milyen típusút?
Nem, a tv és a gyerekek bőven elég zajforrás, nem kell mellé plusz zene. A másik indok, ami miatt egyik tevékenységhez sem hallgatok zenéz, az az, hogy a zene nekem egy teljesen különálló dolog, és szeretem elszeparálni a kedvenceim egymástól.

Mi a kedvenc szabadidős tevékenységed? (írás, olvasás és filmezés nem ér ;))
A családommal lenni, bár ez nem szabadidős tevékenység, de mégis az. Ez amolyan hobbi és kötelesség, 2in1 dolog.

Életed során volt olyan eset, amire ha ma visszagondolsz, még mindig nevetsz rajta?
Of course, hogy volt! Gyerekkoromban voltam olyan okos, hogy a homokozó vödröt feldobtam, és aláállva néztem, hogy hogy landol…. a fejemen…, ami persze felrepedt. Azóta is ott van a nyoma a szemöldököm sarkában a Gulliver embléma. Akkor nagyon megijedtem, mert voltam vagy 5 éves, de visszagondolva nem is tudom, hogy mit gondoltam, hogy ezt megtettem.

Van olyan dolog, amiben régen rossz voltál, de most nagyon jó?
Nincs ilyen dolog. Mindig is kétbalkezes voltam, és szerintem már így is maradok. Régen is rossz voltam írásban, nem is tudom miért indítottam blogot, mert még most sem tudok helyesen magyarul fogalmazni. Ez van, ezt kell szeretni.

Kire vagy a legbüszkébb a világon, és miért?
Dorka_olvas (@dorka_olvas) által megosztott bejegyzés,

Egy anya mire lehet a legbüszkébb? Hát persze, hogy a családjára! Ezzel én is így vagyok, a fiaim az én kis büszkeségeim.

Mi az a 3 dolog, amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
Ez egy fogós kérdés. Ha elektronikai dolgot viszek, azt addig tudom használni, amíg le nem merül. Ha a kedvenc könyvem, akkor azt lehet addig olvasnám újra, amíg már inkább megutálom. Kaja remélem van azon a szigeten, így azt nem vinnék, maximum éhen halok. Úgyhogy nem dolgot, hanem embert mondanék, ők pedig: a Férjem és a két gyerekem., így együtt halunk éhen. Úristen, de morbid vagyok. Inkább hagyjuk ezt a kérdést.

Az én 8 kérdésem:
1. Ha írhatnál egy levelet a jövőbeli énednek, mit mondanál neki?
2. Mi tesz téged boldoggá?
3. Melyik a kedvenc meséd?
4. Melyik könyv volt rád a legnagyobb hatással és miért?
5. Mit gondolsz, mi a legnagyobb erősséged?
6. Mi a legnagyobb félelmed?
7. Ha valamilyen más típusú blogot vezetnél, milyen lenne az?
8. Mikor van a legtöbb időd blogokat olvasni?

Kiválasztott bloggerek:
Az összes Top5Szerdás blogger, kicsit sokan vannak, így nem sorolnám fel őket – azért jelölök mindenkit, mert úgy érzem, hogy kezünk egy jó ki csapat lenni, és ez nekem tökre tetszik. Jókívánságom a csapathoz, hogy továbbra is készüljünk hétről hétre együtt a megadott témákban.
♥ AniTiger, és a Hagyjatok! Olvasok! blog – azért jelöltem, mert imádom AniTigert, és igen tudom, sokszor említettem, de valóban nem lennék sehol AniTiger segítsége nélkül! A jókívánságom hozzá(d), hogy fogadd el önmagad és azt is, hogy igenis nagy blogger vagy.
♥ Niitaa, és a Niitaabell világa, mert Niitaa imádni valóan édes csaj, aki jobbnál jobb értékeléseket készít. A jókívánságom hozzá(d), hogy továbbra is az őszinte véleményeket írsz az olvasott könyvekről, és a gyönyörű képeket.
♥ Virág, és a Never Let Me Go, mert imádom a Projekthetet, és persze Virágot is. A jókívánságom hozzá(d), hogy még sokáig folytassuk a Projekthetet.

Ennyi lettem volna mára. Köszönöm a figyelmet.

A képek a Pinterest oldalamról származnak. A fejlécet pedig Barbitól hoztam magammal.

2 megjegyzés:

  1. Jajjj, olyan edes hogy gondoltal ram, koszonom <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alap, hogy gondolok Rád, a kedvenc kezdeményezésem nagyasszonyára ;) :D <3

      Törlés