2019-01-14

Kedvenc bloggerem: 2018 decemberéből


Sziasztok!
Naaaaagyon régen mutattam be a kedvenc blogomat/vlogomat, pedig mikor indult a rovat, úgy gondoltam, hogy majd havonta jelentkezem vele. Azóta sajnos kevesebb időm lett, ezért nem is fedeztem fel új blogokat, a régi kedvenceim sem nagyon tudtam követni. A karácsonyi időszakban viszont volt egy pár, amit találtam, és rendszeres olvasójává is váltam. Ezek közül mutatok be most hármat.
Viktória blogjára véletlenül találtam rá a Molyon a blogos zónában, mikor kitett egy DIY bejegyzést. Szeretem a DIY dolgokat, ezért rá is kattintottam. Aztán azt vettem észre, hogy egyik bejegyzést olvasom a következő után, majd szinte minden nap rákattintottam, hátha került fel valami újdongá. A saját készítésű cuccok bejegyzések mellett a könyvek is nagy szerepet kapnak. Szeretem az értékeléseit, mert sok dolgot ugyanúgy lát, ahogy én egy-egy könyv kapcsán. Az könyves értékeléseken kívül fellelhető még borítós bejegyzés, és mint köztudott, borítómániás vagyok, így minden olyan bejegyzés, ami ezek körül forog rögtön megnézek. Ó, azt még meg kell említenem, hogy Viktória blogjának a dizájnja is csodálatos: egyszerű, de nagyszerű. Ami negatívumot tudok mondani róla, hogy nálam egy csöppet nagy a szélessége, ha laptopról nézem, így folyamatosan a csúszkát kell használnom, hogy el tudjak egy mondatot olvasni az elejétől a végéig. De ettől függetlenül a tartalom fantasztikus, ami kárpótol mindenért.

Mióta a Nagyobb iskolás lett állandóan azokat az oldalakat keresem, amik a tanulással, annak megkönnyítésével foglalkoznak. Így találtam rá Zoltánné Virág Icu honlapjára. Icu egy tanító néni, ezért rengeteg tapasztalata van abban, hogy hogyan lehet a gyerekeket játszi könnyedséggel rávezetni a tanulásra úgy, hogy annak ne legyen kötelező szaga. Rengeteg letölthető feladatlap, sok kreatív ötlet, motivációs írások találhatóak a honlapon, ami nem csak a gyerekeknek, hanem a szülőknek is nagy segítség.

Mindenes blog, amin fellelhető a könyveken át, filmek, sorozatok, játékok, és még különféle események is. Rengeteg szerkesztő van a honlapon, azért sok témában írnak, mert különbözőek az érdeklődési körök. Főleg a könyves és filmes bejegyzéseket szoktam nézegetni, mert engem ezek érdekelnek, de ahogy az előbb is írtam, rengeteg témáról lehet olvasni nálunk, így megéri benézni hozzájuk.
Bízom benne, hogy tudtam olyan oldalt mutatni, ami tetszeni fog, és olvasóivá váltok. Reményeim szerint februárban újra jelentkezni fogok ezzel a rovattal. Ha pedig Nektek is van kedven blogotok, osszátok meg velem is, hátha nekem is kedvencemmé válik.
A képek az említett blogokról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése