2019-01-02

Top5Wednesday – 2019 fogadalmai


Sziasztok!
Ha szerda, akkor érkezik a szerdai top 5 rovat.
Az év első témája igencsak kézenfekvő: 2019-re tett könyvek fogadalmak. Az évösszegzős bejegyzésben nem szerepeltek a tervek, és amúgy is terveztem egy ilyen bejegyzést, ezért is örültem meg ennek a témának, mikor megláttam. Mindenféle könyves fogadalom felsorolásra kerül, nem csak olvasnivalókat szedek össze.
A Top5Szerdára egyébként Rétánál bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is. Egyre több magyar résztvevője is van ennek a Top5Szerda rovatnak, amit a Molyon egy zónában megtaláltok. ITT megnézhetitek, hogy miket szedtek össze a mieink.

Tavaly 100 könyvet tűztem ki célul, de csupán 96 darabot sikerült elolvasnom, és hát be kell látnom, hogy sajnos nincs ahhoz elég időm. De az a 90 darab tuti meglesz!

Minden évben próbálok minél több írót megismerni, hátha találok közte valakit, aki a kedvencemmé válhat. Persze a kedvenceim is beiktatom, mert a kicsi lelkemnek ezért jólesik egy ismert alkotótól olvasni.

2018 nem az én évem volt az írás terén, de idén próbálom jobban beosztani az időm. Meg úgy érzem, hogy újra meg kell találnom a saját hangom, hogy ne érezzétek úgy, hogy belefásultam a blogolásba, és csak muszájból írok.

Az utolsó két fordulóban hében-hóban olvastam és írtam, és bevallom őszintén, hogy kicsit hiányzik az az izgalom, hogy én is valaminek a része vagyok. Viszont a januári könyv pont olyan, amit nem tudok beszerezni, így sajnos ez kimarad. De majd ezután!

Nem csak a blogolást hanyagoltam 2018-ban, hanem mindenféle mást is a virtuális világban. Idén mindenki reszkessen, mert visszatérek! Jelen leszek újra Instagramon (szörnyűbbnél szörnyűbb képekkel, ahogy megszokhattátok már), Molyon, és Facebookon. Mindenhol ott leszek, még a (rém)álmaitokban is, nehogy elfelejtsetek. Na jó, azért ez már túlzás, nekem is van életem, annyi időm pedig nincs, hogy mindig mindenhol ott legyek. De megpróbálom a legtöbbet kihozni mindenből.
Jövő héten olyan könyveket kellene bemutatni, amik idén jelennek meg, nagy hype-ot kaptak, de mégsem érdekelnek. Ez a téma annyira nem gyere be, úgyhogy el is kezdek ötleteket gyűjteni, hogy mit kéne hoznom e helyett.
Ti szoktatok fogadalmakat tenni újévkor?

1 megjegyzés:

  1. Jó kis tervek, sok sikert hozzá:)
    (És nagyon tetszenek a fejléc képek az alpontokhoz^^)

    VálaszTörlés