2019-01-09

Top5Wednesday – 2018 népszerű könyvei, amik érdekelnek


Sziasztok!
Ha szerda, akkor érkezik a szerdai top 5 rovat.
Sajnos a januári hónap témái elég gyérek, ezért saját témát fogok most hozni. Pontosabban nem annyira saját, mert AniTiger valamikor ősszel összeszedte azokat a népszerű könyveket, amik érdeklik, én pedig inspirálódtam belőle. AniTiger választásait >ITT< elolvashatjátok. Annyi változtatást teszek bele, hogy én a 2018-as év népszerű könyvei közül válogattam össze azon 5 könyvet, amik érdekelnek, de még nem olvastam vagy szereztem be.
A Top5Szerdára egyébként Rétánál bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is. Egyre több magyar résztvevője is van ennek a Top5Szerda rovatnak, amit a Molyon egy zónában megtaláltok. ITT megnézhetitek, hogy miket szedtek össze a mieink.
A magyar megjelenés előtt is nagyon érdekelt a könyv, mert rögtön elvarázsolt a gyönyörű borítójával. Mikor pedig kis hazánkban is megjelent, egyre több és több pozitív visszajelzést kapott, ami miatt még jobban elkezdett érdekelni.

Sajnos nem tudok sokat erről a könyvről, viszont a borítója csakúgy magával ragadott, mint a Cruel Prince könyvé. Ezért bízom benne, hogy idén közelebbről is megismerkedem ezzel a szépséggel.

Magyar író horror regénye, ami a horror-rajongó Molyok szívét elrabolta. Kell ennél több, hogy érdekeljen engem is?

Már rengeteg bejegyzésben említettem, hogy mennyire szeretem Winie Langton a pereputtyával és a zűrös ügyeivel együtt. Tavaly pedig megjelent a 6. része a sorozatnak, ami természetesen baromi vonz.

Szintén egy magyar szerző könyve, ami felkeltette az érdeklődésem. Alynne Webb könyve a Twister Media Kiadó [bekezdés]-programjának egyik nyertese, és a Kiadót ismerve, biztos vagyok benne, hogy egy jó kis könyv.
Az egész hónap ilyen kreált témákkal lesz teli, de remélem, hogy a februári eredeti Top5Wednesday témák már kicsit kreatívabbak lesznek. Jövő héten szerintem ismét egy AniTiger témát rántok elő, amiben olyan könyveket szedek elő, amiből jó lenne, ha film is készülne.
A képek a moly.hu oldalról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése