2020-03-22

10 totál érdektelen tény rólam



Sziasztok!
Hikari, az Írásaim tárháza bloggere nemrég készített egy cikket, melyben megosztotta az Olvasókkal, hogy milyen 10 érdekes dolgot érdemes tudni róla. Aztán rájöttem, hogy ezer éve én is készítettem hasonlót, azonban csak vázlatban hagytam, mert éreztem értelmét annak, hogy bárkit is érdekelne 10 tény rólam. Most viszont Hikari írása újabb löketet adott, hogy mégis közzétegyem a saját 10 tényem. So, vágjunk is bele… de mindenkit figyelmeztetek: nem lesz valami érdekfeszítő!
1. tény: depressziós típus vagyok
Sajnos hajlamos vagyok a depresszióra, amiben sokáig nem is hittem, aztán egy nap Férj és pár barát közölte, hogy bizony az vagyok. Sokszor voltak olyan napok, mikor egész nap ki sem akartam kelni az ágyból, csak feküdni akartam és bámunlni a plafont. De aztán mindig erőt vettem magamon, mert a fiúkat el kellett látnom, ez adott minden nap erőt ahhoz, hogy megmozduljak. Viszont csak ideig-óráig vagyok képes a felszínen maradni, amíg van olyan dolog, ami motivál.

2. tény: hangulatember vagyok
Nem csak, hogy depressziós vagyok, de ennek hála hangulatember is. Egyik nap minden rendben van, vidáman megyek dolgozni, csacsogok a munkatársakkal, itthon főzök, mosok, takarítok, játszom a gyerekekkel, aztán eljön a következő nap, mikor semmi nincs rendben. A kettő állapot között pedig csupán egyetlen éjszaka telik el. Emiatt nem könnyű velem együtt dolgozni vagy élni, mert sosem tudják, hogy melyik Dorka ébredt fel reggel.

3. tény: nem szeretek a problémáimról beszélni
Kevés ember van a környezetemben, akivel megbeszélem a problémáim. Ami persze nem gond, csak az ok a probléma. Nem szeretek a problémáimról beszélni, mert mindenkinek vannak, és nem szeretnék más terhére lenni azzal, hogy a saját bajom is rázúdítom. Így pedig magamban őrlődöm, ami ahhoz vezet, hogy bekapcsol a depressziós agyam. Igen, ez egy ördögi kör, de dolgozom azon, hogy jobban legyek.

4. tény: éjszakai bagoly vagyok
Reggel 6:30-kor kelek, ami nincs túl korán a többi gyárban dolgozóhoz képes, akik általában 4-5 órakor kelnek. Viszont általában hajnal 1-2 között alszom el, addig olvasok, tv-t nézek. Teljesen jól el vagyok ennyi alvással, de aztán van, mikor beüt a baj. Olyankor van az, hogy 12 órát alszom végig egyhuzamban, ekkor pótolja a szervezetem a kimaradt alvásokat.

5. tény: nincs humorérzékem
Vagyis van, de az általában csak nekem vicces. Valahogy sosem tudtam az a fajta lány lenni, aki cserfes és humoros, helyette mindig én voltam az, aki bunkó, sznob, nagyképű, ironikus. Vagyis én a legtöbb esetben inkább azon nevettem, ha valakinek rossz, amiatt rám ragadt, hogy nincs humorérzékem.

6. tény: csak egy érettségim van
Mikor a továbbtanuláshoz érkeztem 18 évesen, akkor úgy éreztem, hogy tanár néni szeretnék lenni, méghozzá angol tanár néni. Be is adtam a jelentkezésem a főiskolákra, majd vártam. Közben Férjjel egy fordulóponthoz érkeztünk a kapcsolatunkban, és úgy gondoltuk, hogy babát szeretnénk. Majd eljött a tavasz, és megtudtam: anya leszek. Hirtelen nem tudtam mit kezdeni az információval, el sem akartam hinni, hogy 4 hónap elég volt ahhoz, hogy egy élet megfoganjon, mikor a környezetünkben azt hallottuk mindenkitől, hogy évekig próbálkoznak. Ezután pedig megjött a felvételi eredmény is: felvettek a közelben lévő főiskolára. Sakkoztam, számoltam, majd eldöntöttem: inkább anya leszek. Azóta pedig nem vettem rá magam, hogy elkezdjek valamit tanulni, így csupán egy érettségivel rendelkező, 2 gyerekes, gyári munkás anyuka vagyok. De nekem ez így most pont megfelel.

7. tény: nem vagyok képes közel engedi senkit magamhoz
Rengeteg rossz tulajdonságom van, de talán ez az egyik legrosszabb. Általános iskolás koromban egy falat építettem magam és az emberek közé, mert sokat piszkáltak, így védtem meg magam tőlük. Aztán valahogy így maradtam: fallal magam körül. Ez pedig nem mindig jó. Mikor Férjjel összejöttünk, akkor egyszer említette, hogy nagyon rosszul érinti, hogy úgy érzi, nem engedem magamhoz közel. Ekkor nagyjából fél éve voltunk együtt. Ez pedig ráébresztett arra, hogy már felnőttünk és nem akar mindenki bántani, így sokat dolgozom azon, hogy ez a fal ne mindig számára legyen érzékelhető.

8. tény: imádok énekelni
Már amennyire egy rock, punk, metál zenét lehet. Takarítás, főzés, mosás, mosogatás közben javarészt zenét hallgatok, amit természetesen full hangerőn teszem és megspékelem a saját hangommal. Azért azt hozzátenném, hogy borzalmas hangom van, többször kérte már a család, hogy inkább rajzoljam le, de sajnos rosszabbul rajzolok, mint éneklek, így maradok az éneklésnél. A másik, ami miatt imádom a zenét, hogy képes kikapcsolni a világot magam körül.

9. tény: utálom a közösségi médiát
Nem vagyok nagy Facebook, Instagram, vagy bármilyen más social media megszállott. Emiatt sokszor kimaradok a mémekből, aktuális témákból, ami miatt kirekesztve érzem magam a társadalomból. De sajnos a falnak megyek a sok emberi butaságtól, ami a neten terjeng, és nem érzek semmilyen affinitást arra, hogy bármikor is a részese legyek. Szerencsére vannak barátaim, akik így is tájékoztatnak róla, így szelektálva az információkat.

10. tény: baromi nehezen jött össze ez a 10 tény
Mivel nem szeretek magamról beszélni, ezért 3 órán át készült ez a bejegyzés. Sokszor csak néztem a kurzort, ahogy villog és vártam, hogy majd elkezdi magát írni, de sajnos nem így történt. De a végére értem, és most egy kicsit könnyebb. Nem tipikus tényeket szedtem össze, hanem egy kicsit bensőségesebbeket, hogy ezzel is egy kicsit jobban megismerjetek.
Hát, köszönöm a figyelmet.
A képek a Pinterest oldalamról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése