2018-07-04

Top5Wednesday – 2018 eddig legjobbjai


Sziasztok!
Ha szerda, akkor érkezik a szerdai top 5 rovat. Itt van a július, és időben kikerültek a témák is, szóval most nem lesz hivatalos saját listánk
Ahogy a címből is kiderül, most az eddig olvasott legjobb könyveket fogom kiemelni. Idén kicsivel több, mint 50 könyvet sikerült elolvasnom, mégis játszi könnyedséggel választottam ki az eddigi 5 kedvenc könyvem.

A Top5Szerdára egyébként Rétánál bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is. Egyre több magyar résztvevője is van ennek a Top5Szerda rovatnak, amit a Molyon egy zónában megtaláltok. ITT megnézhetitek, hogy miket szedtek össze a mieink.

CoHo írónőtől már megszokhattunk a mély érzéseket és remek történeteket. Ezzel a könmyvével sem okozott csalódást. A cselekmény egy nagyon komoly témát dolgoz fel, amiatt folyamatosan visszatért a gondolatom a könyvre, és próbáltam magam a főszereplő helyébe gondolni magam, hogy vajon mit tettem volna a helyében. Szóval elég nagy benyomást tett rám. Véleményem a könyvről >ITT< megtekinthető.

A tegnapi book tagben is taglaltam már, hogy ez az év könyve nálam. Imádtam minden egyes mondatát, cselekedetét és a világot is. Olvasása közben rájöttem, hogy én rossz korban születtem: vagy a könyvben megtalálható távoli jövőben kellene élnek, vagy a ’70-es években, mikor az egész geek kultúra megszületőben volt. A lényeg viszont, hogy a könyvet imádtam!

Iszonyatosan sokáig húztam ennek a könyvnek az olvasását, majd jött Réta és a közös olvasás, így nem tudtam tovább halogatni. Az olvasás végére pedig megbántam, hogy nem vettem korábban a kezembe a könyvet, hiszen hatalmas élmény volt. A történetben volt minden, ami egy remek könyvhöz kell: csipet szerelem, sok sok akció, még több ármány, és még pár szükséges, de remekül kivitelezett öldöklés is. Rétával közös véleményünk >ITT< olvasható.

Nemrég olvastam el Róbert Katalin könyvét, ami rögtön belopta magát a szívembe. Róka és Kisherceg kapcsolata igazán elgondolkodtató, mégis csodálatos, ahogy kibontakozik: nem csak egymást ismerik meg, hanem önmagukat is.

Annyit még nem bőgtem, mint ezen a könyvön. Mindig elmondom, hogy a történet sablonos, csak a tálalás nem mindegy. Tilli Cole, pontosabban Bozai Ágota gyönyörűen bánik a szavakkal, de ez ugyebár lehetetlen lenne, ha nem lenne egy remek mű. Bővebben >ITT< elolvashatjátok a véleményem.

Jövő héten egy érdekes téma kerül górcső alá, méghozzá a jövő klasszikusai. Ez amúgy is egy örök téma, hogy meg kéne újítani a kötelezőket. Hát mi bele is vágunk néhány javaslattal. Ki várja már a jövő hetet?
A képek a moly.hu oldalról származnak. A fejléckép saját készítésű.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése