2018-07-03

Féléves Könyves Kiakadás Tag | 2018


Sziasztok!
Tegnap már írtam, hogy a héten Nyári Book Tag hetet tartok. Ennek örömére érkezzen a második könyves kérdéssor.
Menetrend szerint Kvíz Kedd rovatnak lenne itt az ideje, viszont sajnos nincs hozzá kreativitásom, bejegyzés nélkül pedig nem szerettelek volna Titeket hagyni.
A mai kérdéssort a féléves összegzés köré építi a pontjait. Ezt a taget már korábban is ki szerettem volna tölteni, aztán amilyen tyúkeszű vagyok elfelejtettem. Majd Dorkánál láttam az english verziót, meg is kérdeztem tőle, hogy magammal vihetem e. Dorka pedig rendes volt és megengedte. Az ő kitöltését >ITT< meg is nézhetitek. Aztán nem sokkal később Réta is kitöltötte, és ki i hívott rá, amit nagyon köszönöm szépen. Réta válaszait >ITT< olvashatjátok el.
Az én kihívottjaim pedig:
Gorkie (Olvasó Körút)
Niki (Könyvesem)
Legjobb könyv, amit eddig 2018-ban olvastam
Ez igen, bele a közepébe a legnehezebb kérdéssel! Sok jó könyvet olvastam az idén, de amire a mai napig mindig vissza visszatérnek a gondolataim az Ernest Cline könyve, a Ready Player One. Egyszerűen zseniális, és folyamatosan úgy éreztem, hogy ebből a könyvből sosem elég. Szívesen olvastam volna még, még, még sokkal többet belőle, de sajnos egyszer a végére ért a történet.

Legjobb folytatás, amit eddig 2018-ban olvastam
Hűha… idén eddig csupán 2 folytatást olvastam. Számomra is hihetetlen, de Tomcsik Nóra: Az elveszett ifjúság könyve sokkal jobban érdekelt, mint Jimmy, Kylie Scott: Lead – Szóló könyvéből.

Egy új megjelenés a várólistámon
Imádom a lila borítóját, abba szerettem rögtön bele. A másik pedig, hogy Londonban játszódik. A legjobb páros, már csak remélni tudom, hogy a belbecs is lesz olyan fantasztikus, mint a borító.

Legjobban várt megjelenés az év második felére
Eddig egyetlenegy általam olvasott John Cure könyvben sem csalódtam. Emiatt eléggé rá vagyok pörögve erre az új megjelenésre, hogy ez vajon mit fog tartogatni az olvasók számára.

Legnagyobb csalódás
A hónap legnagyobb csalódásait minden hónapban összeszedem a Fénypont-Mélypont rovatban. Viszont az összes közül a legkiemelkedőbb Nicola Yoon: Minden, minden könyv. Ennél kiszámíthatóbbat régen olvastam, és bízom benne, hogy sokáig nem is fogok.
Legnagyobb meglepetés
A Minden, minden fiaskó után adtam Nicola Yoon írónőnek még egy esélyt. Milyen jól tettem, mert A Nap is csillag könyve ezerszer jobban tetszett, mint a másik. Ezért is lett eddig az év legnagyobb meglepetése.

Kedvenc új író (debütáló vagy neked új)
Tarryn Fisher
Még nem olvastam az írónőtől, de a F*ck Love – Kapd be, szerelem! könyve nekem írtóra bejött. Hamarosan pedig kezdem a Colleen Hooverrel közösen írt Never never – Soha, de soha könyvüket.

Legújabb képzeletbeli szerelmem
Atlas Corrigan
Ez a pasi elképesztő. Nem csak, hogy irtó szexire lett megírva, de a személyisége is egy főnyeremény. Amolyan igazi női szíveket megdobogtató férfi. Ki ne imádná? A könyvről bővebb véleményem >ITT< olvasható.

Legújabb kedvenc karakter
Mintha csak magamról olvastam volna. Igaz, nekem nem voltak gondjaim az elvált szüleimmel, de anélkül is eléggé magamnak való voltam. Olvasás közben folyamatosan azon kaptam magam, hogy teljesen meg tudom érteni Rókát, mert tudom, mit érez legbelül. Ezért is lett ő az eddigi kedvenc karakterem.

Egy könyv, ami megríkatott
Az a típus vagyok, aki simán elbőgi magát egy könyvön. Viszont amin eddig a legjobban zokogtam Tillie Cole: Ezer csók könyv volt. Bővebben az okokat >ITT< elolvashatjátok.

Egy könyv, ami boldoggá tett
Tudom, már többször írtam, hogy imádom ezt a könyvet és mekkora buli elkészíteni belőle az alkotásokat. Viszont nem véletlenül hajtogatom hahaha, mekkora szóvicc már ezt, mert ez a könyv igazán boldoggá tett. Az értékelésem a könyvről >ITT< megnézhetitek.

Kedvenc könyvadaptáció, amit ebben az évben láttam
Képzeljétek, nincs ilyen. Idén lecsúszom minden könyv alapján készült filmről.

Legszebb könyv, amit kaptam/vettem az évben
Egy szó illik erre a borítóra: csodálatos!
Kedvenc értékelés, amit az idén írtam
Egyszerű az oka, hogy miért pont erre esett a választásom. Ez egy közös értékelés Rétával. Nagyon szeretem Rétával kibeszélni a közösen olvasott könyveket, mert mind a ketten mást ragadunk ki egy könyvből, így az ő szemszögét is megismerem. Az pedig csak extra, hogy közben jót is dumálunk. Hogy néz ki egy kibeszélős közös értékelés? >ITT< megtaláljátok.

Könyvek, amiket még ebben az évben el szeretnék olvasni
Erről nemrég szedtem össze egy ötös listát a Top5Wednesday keretein belül. >ITT< elolvashatjátok, ha kíváncsiak vagytok rá.
Holnap egy kis pihi a Book Tag Héten, mert az állandó rovat érkezik, aminek a témája: 2018 eddig legjobb olvasmányai. Könnyebb dolgom lesz, mint ebben a tagben, hiszen 5 könyvet is tehetek a listára, nem pedig csak egyet.
Remélem kíváncsian várjátok már.
A képek a moly.hu oldalról és a Pinterest táblámról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése