2018-04-11

Top5Wednesday – Auto-buy SFF írók



Sziasztok!
Ismét itt van a szerda, tehát érkezik a Top5Szerda.
Április második témája, azon íróknak lett szentelve, akiknek gondolkodás nélkül rohanok a boltba és megveszem a könyveit. Elég sok ilyen író van, és nehéz volt ötöt kiválasztani. Legalább 3x írtam újra a listát, mire elnyerte a végleges formáját, és próbáltam kis csalással is, de sajnos elhagyott a kreativitásom, úgyhogy ez most nem jött össze. Ezért kénytelen voltam most szigorúan venni az 5 írót.
A Top5Szerdára egyébként Rétánál bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is. Egyre több magyar résztvevője is van ennek a Top5Szerda rovatnak, amit a Molyon egy zónában megtaláltok. ITT megnézhetitek, hogy miket szedtek össze a mieink.

Kemese Fanni

Imádom Kemese Fanni A napszemű Pippa Kenn trilógiáját, amivel megismerkedtem az írónő munkásságával. Kedvenc írónőmnek is avanzsált és alig várom, hogy újabb könyve jelenjen meg, mert fejvesztve rendelném meg az újabb kötetét.

Gabriella Eld

Szerintem ezt nem kell részleteznem, hiszen már egy párszor emlegettem, hogy Gabi írásait imádom, és úgy várom az új megjelenéseit, akát a messiást. Így is most majdnem meghasad a szívem, mert nem tudok elmenni a Könyvfesztiválra, de csorog a nyálam Jordan új részét, és a Talpig feketében könyvére. Csak remélni tudom, hogy a Könyvhétre is lesznek belőle, és megkaparinthatom őket.

Vivien Holloway

Vivien Holloway is egy olyan írónő, akinek alig várom, hogy megjelenjen újabb írása. Imádom a Winie Langton történetét, és olyan rossz, hogy mindig csak olyan kicsiket kap belőle az Olvasó. Viszont mikor megjelenik egy újabb része, akkor fejvesztve rohanok, hogy megrendeljem.

A. M. Aranth

Már a Liliom kora könyvével éreztem, hogy addiktív A. M. Aranth stílusa. Majd nemrég elolvastam az Oculus könyvét és már most azon gondolkozom, sőt nem is csak gondolkozom, hanem őrlődöm, hogy mikor érkzik új alkotása. Viszont addig el kell olvasnom a Holdárnyék sorozatát, mert viszket a tenyerem, hogy megismerjem az újabb Aranth világot.

Soman Chainani

Soman Chainani a kakukktojás a felsorolásban, mert eddigcsak magyar írók kerültek a listába. Soman Chainani pedig ugyebár nem magyar, viszont neki is eddig olyan könyvei jelentek meg, amiket gondolkodás nélkül beszereztem. Imádom a Jók és Rosszak Iskoláját, szeretek elmerülni a világában, és minden egyes résszel egyre jobban megismerni a karaktereket és persze az Iskolát és működését. Bízom benne, hogy azért egyszer elengedi ezt a történetet, és újabb remekműveket alkot.
Tudtam volna még tovább is írni a listát, mert vannak bőven még a témába illő író. De ugyebár ez a Top5Szerdában a nehéz, hogy 5 kedvencet kell kiválasztani. Számotokra kik az olyan írók, akiknek automatikusan megveszitek a könyveit?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése