2018-04-15

Fantasy book tag


Sziasztok!
Nem voltam aktív mostanában, mert kicsit összesűrűsödtek a napok. De most újra itt vagyok, és hozok is egy taget, amire Réta hívott ki egy hónappal ezelőtt. Réta válaszait ITT elolvashatjátok.

Akiket pedig én hívnék ki erre a tagre:
Vicky,
AniTiger,
Wandamaci.
Hajrá lányok!

1. Milyen fantasy-sorozatnak szeretnél részese lenni? (Saját magad lennél, de a sorozat egy karaktere. A túlélésed attól függ, hogy milyen képességekkel rendelkezel, vagy mit tudsz tanulni ebben a világban.)

Valamelyik urban fantasy sorozatban tudnám magam elképzelni, mint mondjuk A varázslók sorozat. Egyszerre képes lennék egy varázsvilágban és egy teljesen normális világban is létezni, ahol varázslóként tengődhetnék… vagyis élhetnék. Tudom, mondhattam volna a Harry Pottert is, de mivel azt nem annyira csipázom, A avrázslók pedig nagyon hasonlít rá, ezért esett rá a választásom.
2. Milyen lény lennél? Lehetsz emberszerű; tündér, árnyvadász, varázsló, vagy egy mitológiai lény, mint egy sárkány vagy egyszarvú.

Sárkááány! Vagyis inkább draki. Ők képesek emberi-és sárkány alakot is felvenni. A legtökéletesebb lenne számomra. A drakikról Sophie Jordan: Firelight – Tűzláng trilógiájában olvastam először és rögtön szeretem volna én is egy lenni közülük.
3. Mindennapi mugli életed során, inkább mágikus erőt birtokolnál, vagy egy mitológiai lény háziállatot választanád? (Például meglovagolhatnál egy sárkányt.)
Miért mindig egy sárkány a példa? Oké, imádom őket, de azért nem szeretnék belőle háziállatot csinálni. Szóval mágikus erőt birtokolnék, és ahogy már az első kérdésben is említettem varázsló lennék.
4. Ki a kedvenc fiktív sárkányod?
Kol vajon ér ide? Mert ha igen, akkor ő. Azért is kérdéses, mert Kol képes emberré változni, így nem mondanám igazi sárkánynak, hanem hibridnek. Egy nagyon édes és konok hibrid.
5. Mi a kedvenc fantasy filmed? (Ez persze magában foglalja azokat a filmeket is, amelyeken a mi világunkban élő emberek fantasy világokba kerülnek át)
Na ide jön a Harry Potter! Könyvben annyira nem fogott meg, de a filmekért oda és vissza vagyok. Másik nagy kedvencem a Felhőatlasz, a Csillagpor, A hobbit, és még sokáig sorolhatnám.
6. Ha egy karaktert kihúzhatsz a történetéből, hogy a normális világban éljen (mint barátod, vagy love interested), ki választanád? (Megjegyzés: ez azt jelenti, hogy többé nem lesz a könyv világában - tehát gondolj arra, hogy ez mit jelenthet)
Korábban már említettem, hogy szívesen leülnék sörözni Jordan Norissal, de vele ennyi, küldeném vissza a kis világába utána. Viszont Evon nagyon érdekelne, és őt el tudnám képzelni, mint barátomat. A történet szempontjából amúgy sem zavart sok vizet, nélküle is ügyesek lettek volna a fiúk.
7. Ha egy mellékszereplőt főszereplővé tehetnél, ki lenne az új csillag?
Beladert tenném főszereplővé, mert szeretnék az ő fejébe is belemászni egy kicsit. Bízom benne, hogy a későbbiekben még többet tudok meg kedvenc démonomról.

Nem voltak egyszerűek a kérdések, szeretem az ilyen book tageket, hogy nem automatikusan vágom rá a választ, hanem át kell gondolnom őket. Köszönöm a figyelmet, bízom benne, hogy sikerlült néhány könyvre felhívni a figyelmeteket.
A képek a moly.hu oldalról, és a Pinterest táblámról származnak.

5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Csak nyugodtan :D várni fogom a válaszaid ^^

      Törlés
  2. Először is, itt is köszi:))
    Másodszor de jó egy olyan emberrel találkozni, aki jobban szerette a filmeket a HP-nél. Szerintem te vagy az első ismerősöm:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszi, hogy kitöltöd <3
      ÉS igen, kevés olyan ember van, akinek jobban tetszik a HP filmek, mint a könyvek :D

      Törlés
    2. Nekem a második film talált be a legjobban, talán annyira szeretem, mint a könyveket. Ez is ér? :D

      Törlés