2018-02-19

Mesevilág Book Tag



Sziasztok!
Mai napon Hikar kihívott erre a mesés book tagra, aminek vállalkoztam is a kitöltésére. Először is mert imádom a book tageket, a meséket és persze Hikarit is. Másodjára pedig nincs kedvem értékelést írni, vagyis, öhm… hagyjuk inkább, nem szépítem az igazságot. Szóval inkább mutatom a Mesevilág Book Taget, amit Cersei készített a Prológus csapat tagja. Zárójelben megjegyzem, hogy anélkül kitaláltam, hogy ki készítette, mielőtt lecsekkoltam volna, mivel Cerseinek van egy stílusa, amit imádok. Egyébként Hikari válaszait ITT, a Prológus csapatának tagjainak válaszait pedig ITT olvashatjátok.
Most nem hívnék ki senkit, akinek megtetszik vigye magával nyugodtan, de Hikarit vagy a Prológus csapatát jelölje meg forrásnak.

HÓFEHÉRKE – a nekrofil herceg
Egy könyv, ami annyira ledöbbentett, hogy szinte már meg is botránkoztál, hogy miért teheti meg ezt veled…
Zakály Viktória: Szívritmuszavar. Elég sok érzelmet felhozott nálam a könyv, amire nem voltak felkészülve, amiatt is döbbentem meg tőle, mert azt hittem már rég túltettem magam rajta.

CSIPKERÓZSIKA – álomkór
A könyv, amelyik helyett szívesebben aludtál, mert annyira nem kötött le:
Gerencsér János: Kósza utak legendája. Olvasás közben mindig azt vettem észre, hogy elbóbiskolok olvasás közben, és sokszor éreztem, hogy nem tudom végigolvasni, mert annyira nem köt le és nem is érdekel.

HAMUPIPŐKE – a legkisebb lány karrierje
Egy könyv, ami úgy úszott a klisében, akár a nyeletlen balta, te mégis szeretted:
A Stage Dive sorozatra nagyon illik ez a megállapítás. Pontosabban arra két részre, amit eddig olvastam a négy könyvből. Annak ellenére, hogy tudtam mi lesz a vége a részeknek, mégis imádtam, hiszen a fiúknak nehezen lehet ellenállni.

PIROSKA ÉS A FARKAS – félrevezetés
Egy könyv, ami nem az volt, aminek látszott:
Margaret Atwood: A szolgálólány meséje. A vége eléggé letaglózott, és nem az volt, amit vártam. Olvasás közben végig oly sok kérdés merült fel bennem, a végéhez közeledve pedig már belenyugodtam, hogy nem is kapok válaszokat. Aztán ott volt a függelék, pontosabban nem is függelék, csak én hittem azt, mert az igenis szerves része a szövegnek, és ott derül fény rengeteg mindenre.

JANCSI ÉS JULISKA – tökéletes páros
Egy könyv, amelyben a főszereplők tökéletes párost alkotnak, de legalább is minden hibájukkal együtt szerethetőek:
Maxim és Nastya. Mind a kettő szereplőnek vannak hibáik, hiszen nem legcsodálatosabb múlttal rendelkeznek. Mégis képesek a legjobbat kihozni egymásból, és ez a legjobb bennük.

101 KISKUTYA – ember-nem ember
Egy könyv, amelyben az állatok túlszárnyalták az embereket:
Sasha, a sólyom jutott eszembe először, bár biztos, ha tovább gondolkodom, akkor más is beugrott volna. Sasha egy vicces, gondoskodó sólyom, aki mindent megtesz Lorelai-ért.

ÓZ, A CSODÁK CSODÁJA – hármas út
Egy könyv, ami megváltoztatta az életedet:
Leitner Olga: Púder nélkül. Már többször elmondtam, hogy ez egy nagy fenéken rúgás volt számomra, hogy szedjem össze magam, és merjem vállalni aki vagyok.

ANASZTÁZIA – túlélés
Egy könyv, amelyet magaddal vinnél egy lakatlan szigetre:
Egyet, csupán egyet vihetek magammal? Pedig annyi olvasatlan könyvem van, amiből nehéz választani. De hogy stílusos maradjak Moskát Anita: Horgonyhely könyvét vinném magammal.

Ennyi lettem volna mára, köszönöm a figyelmet!
 A képek a Pinterest táblámról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése