2018-02-13

Cluedo Book Tag



Sziasztok!
Ismeritek a Cluedo játékot? Nem? Nem baj, én sem! Ha igen, akkor királyok vagytok, és fogjátok tudni, hogy kik is azok a személyek, akik most ebben a Book Tagben felbukkannak. A tagre Anna hívott ki, amit nagyon köszönök neki! Az ő válaszait ITT el tudjátok olvasni. Aki pedig a taget megalkotta Klodette volt. Köszönjük szépen, mert egy nagyon szuper tagre sikerült!
Akiknek a válaszára pedig számítok:
🔎 Gorkie
🔎 Virág
🔎 Gothic

1. Miss Scarlett
A végzet asszonya - Egy könyv, amit csak azért akartál elolvasni, mert gyönyörű a borítója, de később a tartalmát is imádtad
Az olvasmányaim nagy részét azért olvastam el, mert imádtam a borítóját. Ezért most kicsit nehéz helyzetben vagyok, hogy mégis melyiket emeljem ki az összes közül. Legyen mondjuk az egyik kedvencem, ami Gabriella Eld: Emlékek Jordan számára. Semmit nem tudtam arról, hogy miről fog szólni, csak nézelődtem a könyvek között, és annyira magával ragadott a borító egyszerűsége, hogy azt éreztem, nekem ezt el kell olvasnom. Szerencsére a belbecs is annyira meggyőző volt, mint a borító! 

2. Mrs. Peacock - A társasági asszony
Egy könyv, ami kezdetben visszafogottan indult, nem igazán tetszett, de végül elég jól kiforrta magát és most már bármikor újraolvasnád
Anne Bishop: Vörös betűkkel. Azt hiszem többször nekiugrottam, mert annyira nem tetszett az eleje, és nem is értettem, hogy miért rajong mindenki annyira érte. Aztán valami átkattant és azt vettem észre, hogy egyre jobban élvezem és minden nap alig vártam az estét, hogy olvashassam. Most pedig valószínűleg újra is fogom olvasni, mert érkezik a második része.

3. Plum professzor - A szellem embere
Egy könyv, aminek igazán érdekes, egyedi, elvont és kissé különc a témája
Tommy Wallach: Kösz, hogy… könyv ugrott be először. Nézzük csak miért:
1: a főszereplő, Parker nem hajlandó beszélni;
2: Zelda egy különös lány, akit végig körbeleng egy misztikum;
3: maga a téma is nagyon tetszett, és elgondolkodtató is.

4. Mustard ezredes - Az alfahím
Egy könyv, amit szinte mindenki imád, de Te valamiért mégsem szeretted
Már oly’ sokszor elmondtam, hogy Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek egy ilyen könyv. Nincs több hozzáfűznivalóm.

5. Green atya - Az aranyifjú
Egy könyv, ami nem az, aminek látszik (értsd: sokkal több van benne és sokkal több meglepetést vagy éppen titkot rejt, mint ahogyan azt mondjuk a fülszöveg alapján gondoltad volna)
Michael Ende: Momo. Azt hittem majd egy egyszerű mesekönyvet kapok, de helyette egy komoly mondanivalóval megáldott történet olvashattam. A fiúk imádták, én imádtam, mindenkinek csak ajánlani tudom.

6. Dr. Orchid - A zseni
Egy végtelenül okos és körmönfont könyv, ami végül téged is meglepett, rászedett
Gabriella Eld: Emlékek Jordan számára. Annyit mondok csupán, hogy a vége zseniális. Reménykedtem benne, hogy be fog következni, de Gabinak valóban sikerült az orromnál fogva vezetni, de így valóban nagyot csattant a vége.

7. Dr. Black - A méltatlanul elfeledett áldozat
Egy könyv, amit sokan mellőznek, esetleg nem igazán szeretnek, de Te olvastad és valamiért mindig emlékezni fogsz rá
Majsányi Kati: Erdőmese. A Moly szerint csupán 13 molyocska olvasta. Szerintem sokkal több figyelmet érdemelne, mert ez nem csupán egy mesekönyv, hanem attól sokkal több. A felnőtteket képes újra gyermekké tenni, és elhitetni vele, hogy

8. Cluedo - A klasszikus rejtélyek játéka
A kedvenc krimi/nyomozós/misztikus vagy rejtélyes könyved
Nem nagyon olvasok krimiket/nyomozós könyveket, ezért is jött jól a Mini-Könyvklub 9. Viszont azok közül, amiket olvastam a kedvencem Dirk Kurbjuweit: Félelem lett. Magával ragadott a könyv, annak ellenére, hogy alig található benne párbeszéd. Mégis az egész történetet körbelengi a sejtelmesség, az pedig, ahogy eljut A-ból B-be zseniálisan le van vezetve.

Próbáltam olyan könyveket hozni, amiket eddig nem nagyon mutattam be, így remélem, hogy tudtam újakat mondani, amik felkeltették az érdeklődéseteket.

A képek a Pinterest oldalamról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése