2017-12-18

Cirkusz Book Tag


Sziasztok!
Egyik kedvenc bloggerem, Vicky egy nagyszerű book tagre invitált meg, amiben a cirkusz kapja a főszerepet. Nem is tudom, hogy miért van most mindenki ennyire rákattanva erre a témára, lehet a Caraval miatt, amit még nem olvastam, de szeretném, mert irtó gyönyörű a bortója. Hoppá, kicsit elkanyarodtam a lényegről. Szóval, jön is a cirkusz tag, Vicky válaszait ITT elolvashatjátok.

1. Konferanszié
Egy könyv, amit mikor először megláttál, tudtad, hogy olvasnod kell:
Victoria Aveyard: Vörös királynő. Imádom a letisztult, gyönyörű borítóját, és kényszert éreztem arra, hogy megvegyem. Amint a kezembe kaptam már bele is kezdtem. Nem sokszor csinálok ilyet, de ez a könyv megbabonázott.

2. Bohóc
Egy könyv, amin végig nevettél:
Talán a Stage Dive sorozat első két részén A Lick-Taktus és a Play-Futam könyveken rengeteget nevettem. Illetve ilyenek voltak Leiner Laura könyve, amiket eddig olvastam: Bábel és az Akkor szakítsunk.

3. Akrobata
Egy könyv, amin végig visszatartottad a lélegzeted:
Stephen King: Álom doktor, és Margater Atwood: A szolgálólány meséje. Mind a kettő könyv olvasása után nem igazán tértem magamhoz.

4. Elefánt
Egy könyv, ami megijesztett a méretével:
Beth Revis: Across the Universe – Túl a végtelenen, Philip Pullman Az Úr sötét anyagai sorozat, Soman Chainani: Jótett helyébe és még sorolhatnám őket, mert van egy pár vaskos kötetem, amit csupán azért halogatok, mert hosszú. Tudom ez egy moly legnagyobb bűne, de majd egyszer legyőzöm ezt a félelmem is.

5. Oroszlán
Egy könyv, ami megrémisztett:
Több ilyen könyv is van, és ezek nem csupán horror műfajú. Az egyik Top5Wednesday bejegyzésben össze is gyűjtöttem őket. ITT meg is nézhetitek.
6. Zsonglőr
Egy könyv, ami játszott az érzelmeiddel:
Főleg a romantikus könyvek szokták ezt tenni velem, így többet is tudok ide mondani. A legelső, ami viszont függővé tett a romantikusok iránt az Jessica Park: Flat - out Love – Szeretni bolondulásig könyve volt. Ennek a könyvnek az olvasása után jöttem rá, hogy nem is olyan rosszak a romantikus könyvek, és nem mind csöpög a nyáltól.

7. Illuzionista
Egy könyv, ami nem az volt, amit reméltél:
Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek. Soha többet nem akarom ezt a könyvet a közelembe látni. Még mindig nem értem, hogy miért kedveli mindenki ennyire ezt a könyvet.

8. Ágyúgolyóember
Egy könyv, amin végig izgultál:
Khm… hát öhm…. mondjuk Gabriella Eld: Ikercsavar krónikák? Igen, ismét ez a könyv. Nem tehetek róla, hogy ennyire fantasztikus és minden egyes oldal valami meglepetést tartogat.

9. Kígyóember
Egy könyv, sok csavarral:
Hopp, ellőttem a fenti könyvvel ezt a pontot, úgyhogy keresek hozzá egy másikat. Legyen, mondjuk Varga Bálint: Váltságdíj nélkül könyve. Az ifjak egyik kalamajkából szaladnak a másikba, úgyhogy sem az olvasó, sem a karakterek nem unatkoznak egy percet sem.

10. Idomár
Egy könyv, amiből tanultál valamit:
Nagy Judit: Üsd ki a pánikod! könyvéből megtanultam, hogy nem vagyok pánikos, pedig azt hittem. Vagyis az vagyok, de igazából mégsem, hiszen nem rettegek állandóan attól, hogy majd bekövetkezik egy rossz dolog. Erről majd a hónapban még hozok egy bővebb bejegyzést.

Akiknek a válaszát szívesen olvasnám, és bízom benne, hogy kitöltik:
🎪 Hikari
🎪 Ashely
🎪 Gorkie
🎪 Niki
Persze a tag szabadon vihető, akinek megtetszik, forrásnak jelöljétek meg Vickyt.

A képek a moly.hu oldalról származnak. A fejlécképet Vickytől hoztam el.

2 megjegyzés:

  1. Jó lett nagyon, köszi hogy kitöltötted:) És milyen gyors voltál!
    Jó, most már tényleg el fogom olvasni az Emlékek Jordan számára könyvet:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a meghívást. :)

    VálaszTörlés