2017-11-15

Top5Wednesday: régi könyves szerelmek lehettek volna...


A Top5Szerdára Rétánál bukkantam rá. Ez egy hetente jelentkező rovat, amiben egy GoodReads-es csoportban megtalálható témákban fogok bemutatni könyveket. A csoportot meg is tudjátok nézni ITT, és ha kedvetek támad, akár csatlakozhattok is.
November harmadik témája: régi könyves szerelmek. Mivel nekem elég sok idő kimaradt a könyvmolyságból, ezért sajnos ilyeneket nem tudok összeszedni. Viszont olyanokat össze tudok, amit az utóbbi 2 évben olvastam és tudom, ha tini koromban olvastam volna, akkor ugyanúgy imádtam volna, mint most.
Gage Mack
(Kemese Fanni: A viharszívű Mya Mavis)
Az első részben inkább Ruben párti voltam, mert kis bohókás, aki mindenből viccet csinál, Ruben pedig teljesen az ellentéte. Aztán a második részben sokkal többet kaptam Gageből, aminek nagyon örültem, hiszen kicsit jobban megismertem, és sokkal vonzóbb lett számomra.

Folt Cipriano
(Becca Fitzpatrick: Csitt, csitt)
Folt az első könyves pasi, akinél azt éreztem, hogy nem csak huszon x éves fejjel jön be, hanem biztos tiniként is imádtam volna, és jó sokági kitartott volna a rajongásom, ahogy most is.

Kilorn Warren
(Victoria Aveyard: Vörös királynő)
Egy szemtelen, imádnivaló fiú, aki ha kell, akkor igazán bátran tud viselkedni. Kitart a barátai mellett, és átmegy értük tűzön és vízen. Biztos vagyok benne, hogy ha korábban ismerkedünk volna meg, akkor is odáig meg vissza lettem volna tőle.

Aspen Leger
(Kiera Cass: The Selection – A Párválasztó)
Egy igazi szívtirpó, aki könnyen le tudja beszélni a bugyit az ember lányáról, azokkal a gyönyörű szemeivel. Aztán pedig jól faképnél hagyja… remek példánya a férfi nemnek, és mégis biztos vagyok benne, hogy a tini énem imádta volna. Sajnos pont az ilyen rossz fiúk vonzottak, mint Aspen, azért vagyok benne olyan biztos.

Kenji Kishimoto
(Tahereh Mafi: Ne érints)
Mindig vidám, hülyülős fiú, akinek a helyén van az esze és a szíve. A szívem az első percben elrabolta volna. Bár ez így is megtörtént, de ismerve magam ezzel a fiatalkori Dorka is így lett volna. Hiszen melyik lány tud ellenállni egy vicces, de közben csupa szív vonzó hímnemű egyednek? Ugye, hogy Ti sem?

Ha még olvasnátok már ilyen régi könyves/filmes/egyéb szerelmekről, akkor nézzetek be a többiekhez:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése