2017-08-12

#TheReadingQuest TBR lista


Sziasztok!
Pénteken mutattam nektek egy nagyon komoly kis olvasásós kihívást a #TheReadingQuest nevűt, amit nem hivatalosan, de megpróbálok teljesíteni. ITT olvashattok róla bővebben, a szabályokról, és hogy mi alapján kell a könyveket kiválasztani. Közben beszélgettem Rétával, és arra jutottunk, hogy lehet, csak a jelentkezést kell angolul leadni, meg a végén a pontokat, az értékeléseket pedig nem. Szóval lehet, jelentkezem hivatalosan is, hiszen annyit össze tudok írni, hogy Dorka vagyok, ez a blogom, és milyen könyvekkel indulok. Ha már viszont a választott könyvekről van szó, ebben a bejegyzésben azokat fogom nektek bemutatni, amiket a kihíváson belül szeretnék elolvasni.
A játék egyébként augusztus 13 – szeptember 10 között zajlik, ez idő alatt próbálom meg a karakteremhez, a mágushoz tartozó könyveket kivégezni. Ez 5 darab könyvet jelent, ami nem sok, főleg úgy, hogy olyanokat válogattam össze, amiket amúgy is időre kéne elolvasnom, mert a legtöbbje utazókönyvként van nálam. Válogatás közben azt is szem előtt tartottam, hogy lesz egy másik kihívás, ahol 10 nap alatt kell 5 könyvet elolvasni és ezek is fedjék egymást, meg ugye ott van a Mini-Könyvklub ehavi olvasnivalója, a szabadon választott fantasy. Ezért is reménykedem abban, hogy majd fogom tudni teljesíteni a karakterem könyveit, mert igazi jolly joker könyveket választottam.

Mage – Mágus: Mint a varázsigék és bűbájok forgatói, ezek a játékosok megidézik és átvarázsolják magukat az ELSŐ OSZLOP mezőin. Az ő köteteik mágiával és eltérő világos suttogásaival vannak tele.
Mezők:
- Egy sorozat első része: Tomcsik Nóra: A változások kora.
- Egy másik világban játszódó könyv: Tomcsik Nóra: A hercegnő és a sárkányok dala.
- Egy mitológiai alapú könyv: Kevin Hearne: Hounded – Üldöztetve.
- Egy könyv, ami tartalmaz mágiát: Bogár Erika: Tullia meséi – Őrző.
- Egy könyv, aminek a címe egy szóból áll: S. J. Kincaid: A kárhozott.
 
A fent említett könyvek lennének az alaplistán, viszont már nézegettem a kiegészítő, vagyis az extra pontos mezőket is, amihez találtam is könyveket. 
MULTIPLAYER – Multiplayer: Együtt olvasás egy baráttal: Gabriella Eld: Remények Jordan számára - elvileg majd Rétával fogjuk közösen olvasni.
OPEN WORLD – Nyitott világ: Olvass bármit, amit szeretnél: Sienna Cole – Laura Porter: Száz évvel utánad - jó lenne elolvasni, mert tovább kéne küldenem ez sajnos lemarad a képről.
Elsőre azt hittem, hogy több mezőt tudok kiaknázni, hát sajnos tévedtem, viszont így is durva lesz. Hasonló módon kell majd olvasnom, mint a Read-a-thon alkalmával, de megint megpróbálok kemény lenni. Aztán csak reménykedem benne, hogy nem csömörlöm meg a sok olvasástól.

Majdnem minden kép forrása, játék főoldala: Aentee (Read at Midnight).
Minden kép designja és megalkotása, csak ehhez a kihíváshoz használhatóak: CW (Read, Think, Ponder;Instagram, Twitter).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése