2017-07-03

Summer forever Projekt - Nyári várólista csökkentés


Igen, ismét itt van a Projekthét, újabb sok elvetemült bloggerrel, akik nagy részéről kiderült, hogy nem csípik a nyarat. Mellékesen megsúgom, hogy én sem. Valamikor május vége, június eleje felé nagyon boldog vagyok, hogy melegszik az idő, ki lehet ülni a szabadba olvasni stb…Na de mikor állandó 30° fölött van az idő, az már ki tud akasztani. Ilyenkor kedvem sincs elhagyni a házat, pedig sajnos néha meg kell tennem, mert azért a fiúkat néha ki kell engednem az udvarra levegőzni. Mwg jó lenne intézni is az egyéb teendőim, amikhez fel kell mennem a városba kát fiúval a dög melegbe. Nem a legjobb móka, de kemény vagyok és nem hátrálok meg!
A lényeg viszont, hogy eme csodálatos évszak előtti tisztelgésük alkalmából újra összejöttünk, hogy közösen blogoljunk és széttrollkodjuk a nyarat. Persze ebből Ti csak a csupa jobbnál jobb bejegyzéseket fogjátok kapni, de lehet jobb is, hogy nem láttok bele a beszélgetéseinkbe, mert néha elég kaotikusak tudnak lenni. A bejegyzés végén pedig az állandóan emlegetett további bloggereket is megtaláljátok egy nagyon szuper kis izében linklistában, amit Sol (Könyvvadászok) készített a díszes társaságnak. Nagyon köszönöm itt is, fantasztikus lett!



Első bejegyzésem a Summer Forever Projekt alkalmából pedig egy kis várólista csökkentés, amire Hikari (Írásaim tárháza) hívott meg. Én pedig elég maoista vagyok hozzá, hogy el is fogadjam. Szóval lássuk, miket lenne jó elolvasni a nyár folyamán. Persze nálam elég képlékeny a dolog olvass terén, de azért megpróbálok kihozni belőle a legjobbat és legtöbbet.

Várólistád legrégebbi eleme

Theodore Sturgeon: Több mint emberi. Úristen, ezt a könyvet még a 2015-ös Alexandra nyári akcióján vettem potom pénzért és még el sem olvastam. Hát, itt az ideje, remélem, hogy be tudom majd tuszkolni az olvasmányaim közé. Szerencsére nem valami hosszú könyv, és bízom benne, hogy gyorsan át is tudom majd rágni rajta magam.

Legrégebbi adaptáció

Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos. Nos, ezzel eléggé megszívatom magam, mert a trilógia van meg egyben. Köszönet érte a Fumax Kiadónak! Viszont lehet, hogy külön fogom szedni és nem egyszerre fogom elolvasni. Ez pedig amúgy pont kapóra is jött, mert recenzióban kaptam meg a kiadótól, így jó lenne haladnom vele.

Egy sorozat befejező kötete

Végignéztem a várólistám, de nem volt rajta olyan sorozat, aminek csaka befejező kötete hiányzik. Ami furcsa, mert sok sorozatot kezdtem meg úgy, hogy nem fejeztem be. Ilyen Suzanne Collins: A kiválasztott könyv is, ami ugyebár az Éhezők viadala sorozat utolsó része. Szóval A kiválasztott, téged választalak!

Legolvasottabb könyv

Kettő ilyen könyvet is találtam a várólistámon, mind a kettőnek 2645 felvitt olvasása van. Az egyik John Green: Csillagainkban a hiba könyve, a másik pedig George Orwell: 1984. Nem is tudom, hogy melyik könyvet válasszam, mert a John Green könyve állandóan kint van a könyvtárból, Orwell könyve pedig nem egyszerű, gyorsan haladós. Viszont mivel szeretem a kihívásokat, és az 1984 most jelenleg jobban vonz, ezért azt választom.

Legjobb értékelést kapott könyv

Stephen King: A halálsoron, viszont ehhez most nincs kedvem, mert elég lehangoló könyv, így a második legjobb értékelést kapott könyvet fogom választani. Ez a könyv pedig nem más, mint Papp Dóra: Tükörlelkek 2. Már régóta kíváncsi vagyok erre a könyvre, mert az első része nem okozott nálam nagy eufóriát, ahogy sok embernél, viszont kíváncsi vagyok rá, hogy miként folytatódik a sorozat. Ha pedig úgy alakul, még interjút is kérhetek az írónőtől.

Ajándék lónak, ne nézd a fogát

Ezt nem nagyon értem, gondolom egy olyan könyv, amit ajándékba kaptam, de még nem sikerült elolvasni. Elég sok ilyen könyv van, szóval most egyre csak rá fogok bökni a sok közül. Naomi Novik: Rengeteg könyvre esett a választásom, mert már egy éve megkaptam, de nem nyúltam hozzá. Mindig csak a szép borítót csodálom meg. Amúgy azért erre esett a választásom, mert a Mini-Könyvklub júliusi olvasmánya is, szóval ebben kicsit csaltam.

Ajánlásra

Antoine Leiris: Csak azért sem gyűlöllek titeket. Az egyik figyeltemnél láttam ezt a könyvet, ami nagyon felkeltette az érdeklődésem. Igazából nem konkrétan nekem ajánlotta, hanem úgy általánosságban mindenkinek, de remélem elfogadható így is, ebben a kategóriában.

TEO, azaz közös olvasás

S. J. Kincaid: A kárhozott. Hikarival elég sokszor szoktunk együtt olvasni, így most is A kárhozottat együtt fogjuk. Szeretek Hikarival együtt olvasni, mert általában eltérő szokott lenni a véleményünk, de mégis jó érzés, hogy valakivel együtt olvasom. Meg persze ott lesz a Rengeteg, amit a Mini-Könyvklubos csapattal olvasunk, úgyhogy az is egyfajta közös olvasás.

Magyar író tollából

Kae Westa: Karvalyszárnyon. Ezt a könyvet több mint egy éve kaptam kölcsön az egyik kedves molytól, de sajnos még nem került rá sor. Egyszer elkezdtem, akkor annyira nem jött be, viszont sokat változott azóta minden, így még egyszer nekifutok. Aztán lehet, hogy ennek a könyvnek is meg tudom interjúvolni az íróját, aminek nagyon örülnék.

Random

Ez a legjobb! Varga Bálint: Váltságdíj nélkül könyvre esett a választásom, mert kezd ciki lenni, hogy már 4x hosszabbítottam a könyvtárban meg. Szóval jó lenne valóban el is olvasni. Meg persze újabb magyar író, vagyis gondolom tudjátok, hogy ez mit jelent.


Nem sok könyv, de valami miatt mostanában nagyon sokáig tart elolvasnom egy könyvet. Ennek talán az lehet az oka, hogy mind a kettő gyerek itthon van, így több időt szánok rájuk, estére jobban lefáradok én is, és már nem mindig van kedvem olvasni. De megpróbálom magam megemberelni és legalább a felét elolvasni.

Itt pedig meg tudjátok nézni a több bloggert is, hogy ők miket hoztak össze a nyári őrületre:

@Virág_Blogger @Sol @BarbyMalik0112 @neverhood @csokitorta @NagyDorka @Ashley_Redwood @sateenkaarigirl @perpetua @Gothic01 @AliceBertrand @M_Annie_99 @Vicky3 @VNoémi @FairyDust @molly_ @Mira_Könyvespolca_blog @_RókaLány @AniTiger @Niitaa @pveronika @Valentine_Wiggin @Judy22 @Beatrice8


A képek saját készítésűek illetve a moly.hu oldalról származnak.

1 megjegyzés:

  1. Hát volt már kaotikusabb, de azért most sem semmi :D Azt várom a legjobban, mert azt nagyon sokan szeretik, szóval remélem nem fogok csalódni benne :)

    VálaszTörlés