2017-07-04

Summer Forever Projekt – nyári borítók


Második bejegyzésem a Summer Forever Projekt keretein belül egy borítóválogatás. Mivel már nyári témájú könyveket egyszer összeszedtem a Top5Wednesday alkalmából (ITT elolvashatjátok), most nyári borítójú könyveket szedtem össze egy párat.
Igazából nem tudom megmondani, hogy mi alapján válogattam össze, mert csak keresgettem és amit igazán nyárinak találtam azokat összeszedtem. Viszont úgy gondolom, hogy ez közös van mindben: érezni rajtuk a szabadság ízét. Vegyesen lett a lista, mert van közte olyan, amit olvastam, de olyan is akad szép számmal, amit még nem. A képekre kattintva pedig a Molyos adatlapokat tudjátok megnézni.
















Szerintetek melyik a legnyáriasabb borító? Mivel egészítenétek ki a listát?

További elvetemült bloggertársak:

@Virág_Blogger @Sol @BarbyMalik0112 @neverhood @csokitorta @NagyDorka @Ashley_Redwood @sateenkaarigirl @perpetua @Gothic01 @AliceBertrand @M_Annie_99 @Vicky3 @VNoémi @FairyDust @molly_ @Mira_Könyvespolca_blog @_RókaLány @AniTiger @Niitaa @pveronika @Valentine_Wiggin @Judy22 @Beatrice8

A képek a moly.hu oldalról származnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése