2017-01-23

Rapid Book Tag


Hahó!
Ma ismét egy book taggat hoztam, amire @Gorkie hívott ki az Olvasó Körút bloggerinája hívott ki. Az Ő válaszait ITT olvashatjátok. Ezúttal is szeretném, megköszönöm, hogy gondolt rám!

Puha vagy keménytáblás könyv?
Jobban szeretem a puha kötéses könyveket. Nem tudom mi ennek az oka, valahogy ez így alakult.

Online vagy könyvesbolti vásárlás?
Online, mivel kisebb városban lakom, ahol nincs könyvesbolt. Így viszont mindig kihasználom a kuponakciókat, főleg az ingyen szállítósakat. Postaköltséget utálok a legjobban fizetni egy könyvért.

Trilógiák vagy Sorozatok?
Változó, vagyis inkább hangulatfüggő. Van, hogy elkezdek egy sorozatot és a felénél abbahagyom, mert nem tetszett, vagy pihentetem egy időre, mert sok(k) volt, viszont ez igaz lehet egy trilógiára is.

Hősök vagy Rosszfiúk?
Rosszfiúk, még akkor is, ha javíthatatlanul rossz. Valamiért vonz a sötét oldal.

Melyik az az egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?
Rengeteg ilyen könyv van. Nemrég készült egy book tagszerú interjú velem és még két mollyal Niitaa blogján, és ő is feltette ezt a kérdést. A választ ITT olvashatjátok.

Ajánlj egy alulértékelt könyvet.

Mások által alulértékelt, vagy általam? Ha általam én Cecelia Ahern: Talált tárgyak országát mondanám. Kellemes kikapcsolódás, de senki ne várjon tőle nagy megváltást. Amolyan limonádé könyv, bővebben ITT olvashattok róla.

Melyik volt az utolsó könyv, amit befejeztél?

Barczikay Lilla: Anyám teremtményei. Értékelés hamarosan.

Mi volt a legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelzőnek?
Nálunk a házban még mindig fellelhető pár kisebb, nagyobb konfetti még szilveszterről, ugyanis a fiúk a nagy részét összeszedték egy kis dobozba és néha azzal játszanak. No, nem mintha nem lenne több ezer játékuk, de mégis az most a legérdekesebb. Jól elkanyarodtam a témától, szóval a válaszom: konfetti darab.

Használt könyvek: Igen vagy nem?
Igen. Szoktam cserélni könyveket, és azok ugyebár használtak. Sőt engem az sem zavar, ha valaki használt könyvet ad nekem, mert igazából a szándék a lényeg.

Karakterek vagy cselekmény?
Cselekmény. Jó példa erre a Nerve – Idegpálya című könyv.

Hosszú vagy rövid könyvek?
Nem a méret a lényeg – mondanám, mint rossz klisét. Viszont nagyon egyetértek vele, mert ha egy könyv jó, akkor lehet 1000 oldalas is, akkor is el fogom olvasni, ilyen a Trónok harca, amit már 2x is elolvastam. Viszont, ha egy könyv szörnyű, annak a rövidebb is sok.

Hosszú vagy rövid fejezetek?
Sosem figyeltem még külön a fejezeteket. Szóval erre passz a válaszom.

Nevezd meg az első három könyvet, ami eszedbe jut.


Mik azok a könyvek, amik megnevetettnek vagy megsiratnak?
Megsirattak:

Megnevettetek:

A mi világunk vagy kitalált világok?
A mi világunk. Bőven elég egy egy disztópia, vagy fantasy világ azokra az időkre, amíg olvasom.

Mit gondolsz a hangos könyvekről: Igen vagy nem?
Igen, rendszeresen hallgatok is, főzés közben nagyon hasznos. Általában a MEK (Magyar Elektronikus Könyvtár) oldalán szoktam keresgélni, és többnyire meg is találom azokat, amiket szeretnék. Főleg a klasszikus és/vagy kötelező olvasmányokat újrahallgatni.

Ítélsz könyvet borító alapján?
Igen. Mivel borító alapján döntök. Bár nem csak a szép borítójú könyvek érdekelnek, hanem a csúnyák is.

Az én kihívottjaim
(random választás az olvasott blogok közül):

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése