2016-12-06

Mikulás ^^


Ho-ho-hoooooooooooooo 




Ha már egyszer Mikulás van, hát leírom miképpen zajlottak nálunk az elmúlt napok.
Első körben eléggé dühítőnek, de mindenképpen említésre érdemesnek tartom elmondani, hogy decemberbe lépvén a boltokból már eltűntek a csokoládé mikulások, a csomagok és a többi…

 Múlt évben az egyik áruházban árultak Smarties-os adventi kalendáriumot, most is arra vadásztam, természetesen sehol sem láttam. Mikor már rászántam magam, hogy akkor veszek egy sima 300 forintosat, (azon kívül csak 2-3000Ft-os naptárakat láttam) addigra szembesültem vele, hogy már NINCS az sem…. Na, talán a Tescoban, de nekem oda igen magas szintű logisztikai szervezés kell, hogy eljussak, így nem is agyaltam rajta… Végül december 2-án szereztem egy „remek” naptárat, egy sarki kisboltból, mondván jobb, mint a semmi….
A mikulás csomag nagyobb kihívás volt. Már egy árva télapót sem árultak sehol ezen a héten… Vasárnap próbáltam még felhajtani a csomagba valókat, de Mikulás pajtásokat nem találtam….
Hétfőn Apumnak volt egy kis ideje és elment a bevásárló központba, és végül lett pár édesség a csomagba, amit hiper gyorsasággal össze is kellett rámolnom és becsempészni az ablakba.
Nyert ügyünk volt, azonnali bontásveszélynek tettünk ki ezzel minden ehető dolgot, úgyhogy ez végre pipa.


Itthon, 6-án reggel, a csizmában várta a gyerkőcöt a Miki-csomag, amit hasonló lelkesedéssel kezdett (volna) el bontogatni és falatozni.
Mondjuk elkunyeráltam előle a csokikat, és csak a gyümölcspürét adtam vissza, mivel reggeli előtt voltunk :D...És legalább így napokig, -ideális esetben hetekig- kitartanak a finomságok, mire kifogynak meg jön is a karácsony, amire azért jobban fel vagyok készülve, az ajándékokat már megvettem, már csak egy-két ember meglepije kétséges, de remélem nem vásárolnak el előlem mindent megint…
És természetesen én is megkaptam a Mikulás eseményre a szuperjóóóó csomagomat (illetve ma bonthattam ki), aminek lehet, hogy jobban örültem, mint a gyerek a csomagoknak :DDDD


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése